Hive Open Mic 107-Cem Karaca - Bu Son Olsun Cover by @rsntpl

in Hive Open Mic2 years ago (edited)

▶️ Watch on 3Speak


Hello my Hive Open Mic Community friends. While I was thinking about which song to cover for Hive Open Mic this week, I promised a friend that I would try to play this song.

The artist of the song is Cem Karaca. Turkish rock music artist, composer, theater actor, film actor. He is one of the founders of the Anatolian rock genre. I love listening to this song from him.
Lyrics

You're so young today, baby
Life is full of hope, joy
It promises happy days
Years to you for life
Neither loneliness nor lies
don't let it upset you
Crying at birth
Let this be the end, this is the end
Crying at birth
Let this be the end, this is the end
In my video, I studied this song in the video of a Youtuber girl at the beginning. I will share his video with you. The lyrics and melody of the song are very beautiful and I discovered it thanks to my friend @mehmetfix.


I hope you like it too.

Original Video of Singer

Cem Karaca :


TR

Merhaba Hive Open Mic Topluluğu arkadaşlarım . Bu hafta içinde Hive Open Mic için hangi şarkıyı cover edeceğimi düşünürken bir arkadaşıma söz vermiştim bu şarkıyı çalmayı deneyeceğimi.

Şarkının sanatçısı Cem Karaca. Türk rock müziği sanatçısı, besteci, tiyatrocu, sinema oyuncusu. Anadolu rock türünün kurucularındandır. Bu şarkıyı ondan dinlemeyi seviyorum.

Sözler:

Bugün sen çok gençsin, yavrum
Hayat ümit, neşe dolu
Mutlu günler vadediyor
Sana yıllar ömür boyu
Ne yalnızlık ne de yalan
Üzmesin seni
Doğarken ağladı insan
Bu son olsun, bu son
Doğarken ağladı insan
Bu son olsun, bu son

Videomda başlangıçtaki Youtuber bir kızın videosunda çalıştım bu şarkıyı. Sizlere onunda videosunu paylaşacağım. şarkının sözleri ve melodisi çok güzelmiş ben de arkadaşım @mehmetfix sayesinde keşfettim.


Umarım sizin de hoşunuza gider .

Cem Karaca :

ESP

Hola mis amigos de la comunidad Hive Open Mic. Mientras pensaba en qué canción versionar para Hive Open Mic esta semana, le prometí a un amigo que intentaría tocar esta canción.

El artista de la canción es Cem Karaca. Artista de música rock turco, compositor, actor de teatro, actor de cine. Es uno de los fundadores del género rock de Anatolia. Me encanta escuchar esta canción de él.
Letra

Eres tan joven hoy, nena
La vida está llena de esperanza, alegría.
Promete días felices
Años para ti de por vida
Ni soledad ni mentira
no dejes que te moleste
la gente lloraba al nacer
Que este sea el final, este es el final
la gente lloraba al nacer
Que este sea el final, este es el final
En mi video, estudié esta canción en el video de una chica Youtuber al principio. Compartiré su video contigo. La letra y la melodía de la canción son muy hermosas y la descubrí gracias a mi amigo @mehmetfix.


Espero que te guste a ti también.

Cem Karaca :


▶️ 3Speak

Sort:  

Cem Karaca'nın en güzel şarkılarından birisidir gerçekten çok güzel yorumlamış ve çalmışsın @rsntpl. 👏👏👏👏

FELICITACIONES!

HERMOSA PRESENTACIÓN.☺️🤩

Gracias amigo 🎵😊🎵🎶

Cem Karaca'nın sevdiğim şarkılarından birini dinlemiş olduğum için mutluyum, siz de çok güzel eşlik etmişsiniz ellerinize sağlık 🙂
bir enstrüman çalmak gerçekten zor o yüzden büyük hayranlık duyuyorum güzel çalabilenlere :)

Çok teşekkür ederim dinlediğiniz için ve beğendiğiniz için 😊 Aslında her parça bağlamaya yakışmıyor ama benim biraz daha kendimi geliştirmeye yönelik bir çabamdan dolayı son günlerde gitar tarzı şarkıları da bağlama da denemek istedim . Sizin de eminim kalimba dan dolayı piano veya orga yatkınlığınız vardır., buna eminim. Enstrümana ayıracak vakit ve sevgi ve tutku bulduğunuzda bir çoğunu 1 senede profesyonel gibi çalınabilir . Ben de ne öğrendiysem 1 senede öğrendim ama günde 2- 3 saat çalıştığımı hatırlıyorum. Ayrıca müzikle uğraşmak , bir enstrümanla aklen ruhen bütünleşmek duyularımızı hislerimizi ifade etme şekli ve ruhumuzu dinlendiren bir şey. Bunu da tecrübe ettiğinize eminim ne zaman kayıt yapsam 3 -4 kere sürekli peş peşe dinlerim çaldıklarımı sanki başkası çalıyormuş gibi. İlginiz ve motive edici cümleler için ayrıca teşekkür ederim 🙏🎵🎶

Aslında her parça bağlamaya yakışmıyor

bu sözünüze katılmıyorum, çok sevdiğim şarkının bağlama versiyonunu dinleyip sevdikten sonra her şarkıya yakışır diyorum :)

Sizin de eminim kalimbadan dolayı piano veya orga yatkınlığınız vardır, buna eminim.

evet aynı aileden olduğu için çalabilirmişim gibi geliyor :)
teşekkür ederim kalimbayı unutmayıp hatırlattığınız için 🙆‍♀️

müzikle uğraşmak , bir enstrümanla aklen ruhen bütünleşmek duyularımızı hislerimizi ifade etme şekli ve ruhumuzu dinlendiren bir şey.

çok doğru.
duyguların sese bürünmüş hâli hem de özgürcesine..

ne zaman kayıt yapsam 3 -4 kere sürekli peş peşe dinlerim çaldıklarımı sanki başkası çalıyormuş gibi

ben de böyleyim :))

Serdar Coşkun'nun videolarını takip ediyordum yabancı müzikleri bağlama ile çok güzel çalıyor , sizin de fark etmeniz çok güzel. 🎶👏 Despacito yu özellikle harika çalmış , hazır alt yapı kareoke üzerine denemeleri çok severim. Kesin dinlemişsinizdir ama önceden favorilerime eklediğim videoyu göndereyim , Despacito Kalimba Müzik üzerine düşünceleriniz , yorumlarınız benim için değerli . Teşekkürler🙏😊

evet çok güzel çalıyor, böyle yenilikleri çok severim. 🙂

Kesin dinlemişsinizdir ama önceden favorilerime eklediğim videoyu göndereyim

teşekkür ediyorum 🤗
tabi ki dinledim, bi ara telefondan piano tiles2 oyununu deliler gibi oynuyordum. despacito'yu sonsuz kere çalmıştım :) sanırım dünya rekoru da kırmıştım:D

o oyundan sonra kalimbaya yönelince despacito'ya dair ne kadar video vs varsa izledim tabi ama daha yeni olduğum için çalamıyordum. notaların hepsini ezberleyip çalmak şimdi bile gözümü korkutmuyor değil 🙊

müzik üzerine konuşmak benim için de keyifliydi 🎈

Çok güzel, çok farklı bir şarkıdır. Tebrikler @rsntpl 👏👏

Çok teşekkür ederim dear @veliozdemiroglu 🎶🤝👋🎵

Turkish rock music played on teh baglama sounds interesting. Although I don't know the original, your interpretation is what is important, so I stay with it.Thank you for your entry

8DAuGnTQCLptZgjHUrRAJGcW4y1D4A5QVJJ7zjzqqKdfVHSS6NapSCC6bvUjhMGdKnEbbkETmG3bm2b97QQsMXNmkqicP7WhF24WxD5LhagPSStWBYCZsKaFx6GVj83MwvKZ5z4xdLei6uK99Kx9W1vPXE6QcV57NehrY5RQ9ie.png

Hello dear @mipiano.😊 Thank you very much for your comment. This song may not be in the rock category, but many of Cem Karaca's music is considered rock music. The second video in the post is the original. I wanted to try this song in the baglama as a solo only such music appeared :)
🙏🎶🎹
Thanks again for your valuable comment.

Çok iyi! !LUV
Normalde saz ve bağlama gibi enstrümanlara pek meraklı değilim ama senin videolarından sonra baya merak etmeye başladım.
İsteğimi kabul edip çaldığın için çok teşekkürler.
!PGM

Beğenmene sevindim , daha çok aşina olduğum enstrüman bağlama olduğu için bu şekilde yorumladım . En azından geç kalmış bir sözü tutmaya çalıştım :)) ✌️🎵🎶

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @rsntpl.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Congratulations @rsntpl! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You made more than 700 comments.
Your next target is to reach 800 comments.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Be ready for the 5th edition of the Hive Power Up Month!
Hive Power Up Day - May 1st 2022
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!