You are viewing a single comment's thread from:

RE: CCH Community High Quality Curation calendar week 42/43 month of October 2021

in CCH3 years ago

Yılanlar ve bozkurtların benim için ayrı yerleri var gerçekten. Geçen Facebook'tan birini engerek ısırmış. Ben kış uykusuna yattıklarını sanıyordum. Tarlada işim olunca çok korktum karşılaşırız diye de neyseki kendisiyle karşılaşmadık. Yoksa 1.5 metreden uzun zehirli bir yılanla karşılaşmak beni kalpten götürürdü😅 kuşların çevrenin videolarını da çektimde acaba onları nasıl atıcam posta😅

Sort:  

aman dikkatli ol seni de isirmasin videolari 3speak attarsin olmazmi

Evet o aklıma geldi. Ama birden fazla video olduğundan birlestirmeden postta kullanmak daha cazip geldi bir çözüm baktımda bulamadım. sanırım dediğin gibi yapacağım. Tavsiyelerin için teşekkür ederim abi