You are viewing a single comment's thread from:

RE: Phaselis Ancient City: Where History Meets Nature’s Beauty - Phaselis Antik Kenti (English - Turkish)

in CCH3 years ago

Her şeyi unutuyorum ya. Arkadaşlarım da böyle diyorlar sürekli. 😆
B12 de ise yaramıyor demek ki. Ara sıra kullanıyorum. Geçen gün kan tahlillerinde orta derece b12 çıkmıştı. Aslında eksiklik de yok. 🤔🤔

Sort:  

Tamam ikna oldum 🙂

aynı postları hive'da yazmış olsaydın çok daha fazla destek alırdın bence 🙂

bayağı uğraşıyorsun

Anlamadım @damla yanlış yorum mu yaptın? Tam olarak neyden bahsediyorsun? ☺️

yine anlamamazlıktan geldi 😀 diğer blockchaindeki yazılarını diyorum.

Aaaaa diğer blockchaindeki hesabımı nerden biliyorsun ki? 🤔🤔🤔🤔🤔

bana danışarak açmıştın ya Mehmet. Cidden alemsin 😀

Keşke Discordun olsaydı da oradan konuşabilseydik. ☺️😅
Evet sana danıştığımı hatırlıyorum ama düşündüğüm şeyler tutmadı. İlk başta çok iyiydi ama şimdi kötü biraz.

Sağlık olsun sıkma canını. Covidi bile atlattın. Düzelir her şey. 🌸

aynı postları hive'da yazmış olsaydın çok daha fazla destek alırdın bence 🙂

bayağı uğraşıyorsun

Hangi toplulukta yazsam iyi destek alabilirim? Bana tavsiye verebilir misin?
@damla

Sıkılmadan birkaç sene yazacağın ve okuyacağın konu var mı?

Günlük olarak yaptığım şeyler hakkında yazabilirim. Pişirdiğim yemekleri falan da yazabilirim. Kendimden bahsedebilirim.
Ve bu tür konulardaki postları da okumayı seviyorum.

Kendinden bahsedip yemekle ilgili yazılar yazıyorsun zaten ağırlıklı olarak. Foodies topluluğu sadece tarif için değil. Bu tür yazılar yazabilirsin bence