Sort:  

Pek bilgim olduğunu söyleyemem ama Autodesk Sketchbook uygulamasını çok kullanışlı buluyorum ve çizimlerimdeki ufak tefek hatalar olduğu zaman bu uygulama ile düzeltiyorum. Resmi yakınlaştırınca hataları daha iyi görebilme ve düzeltme imkanım oluyor. Bu uygulamayı çok seviyorum. Kullanımı da gayet basit.

Tablet mi kullanıyorsun peki? Yoksa grafik tablet falan mı?

Posted via D.Buzz

Hayır tablet falan kullanmıyorum. Bütün her şeyi telefonumla hallediyorum.

Bu uygulamayı indireyim telefonuma bir ara. Çok merak ettim. Cevapların için çok teşekkür ederim. 😃

Rica ederim. 🙂
İndirip kullanmaya başladığındada sormak istediğin bir şey olursa elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım.

Çok teşekkür ederim. Bu arada telefondan çizim için kalem kullanıyor musun?
Eğer çizmek istersem böyle bir kalemi nerden bulabilirim acaba :D

Posted via D.Buzz

Ben sadece hataları düzeltmede kullandığım için işaret parmağım yetiyor. Tabi kalemi olan bir tablet ile bu uygulama çok daha kullanışlı hale gelebilir ve güzel işler çıkarılabilir.