You are viewing a single comment's thread from:

RE: A new excitement

in CCH2 years ago

Tam anlamıyla "sabit " ve tabir ettiğin şekliyle "emir altında çalışan" birisi olarak bu yazını dikkatle ve mutlu son gelecek diye gözlerimi kırpmadan okudum. Bir zaman diliminde özgür kendi işimi yapabilmek adına ben de bir maceraya atıldım ama o zaman diliminde başaramadım. Hala konumumu koruyorum ama bakış açım hayata ve işe yönelik senin ki gibi umarım bir gün başaracağım, en azından gayretlerim ve çabalarım bu doğrultuda.

Senin yazını okurken fark ettiğim şey eğlenceli , hayat tecrübesi bol ve hikayelerle ilgili bir geçiş süreci olarak görüyorum. İnşallah eline geçen fırsatlar ve olaylar sonucunda giriş cümlelerinde hedeflediğin mevki iş veya amaçlarına ulaşırsın ve bizimle paylaşırsın. Mutlu sonlarla devam eden başarı öykünü yazacağın zaman lütfen beni etiketle , merakla bekliyorum.. 😊👏 Anı yaşamaya ve hayatın sıkıcı monotonluğunu kırmak için elinde fırsatlar var diye görüyorum çok uzaklardan.. Rastgele !

Sort:  

Dostum yorumun harika. Güzel dileklerin için çok teşekkürler. Dilediğin şekilde bir hayat sürmeni dilerim

Ben de teşekkür ederim 🙂 insallah hep birlikte..