You are viewing a single comment's thread from:

RE: Geçti Gitti Diyelim 🤲

in CCH2 years ago (edited)

Daha iyiyiz çok şükür, babamın oksijen seviyesini doktoru inşallah yeterli gorur yarın çıkarız.. 🤲 Ruhsal toparlanma için burdan çıkmam şart.. @damla ilgın ve alakan için çok teşekkür ederim 🥰🤲

Sort:  

O kadar iyi anlıyorum ki seni. Ben de birkaç ay önce aynı durumdaydım. Sık dişini biraz. Hepsi geçer yakında. Güzel haberlerini bekliyorum canım 🤗

Ben de birkaç ay önce aynı durumdaydım.
Bilmiyordum, sana da çok geçmiş olsun..

Sık dişini biraz. Hepsi geçer yakında. Güzel haberlerini bekliyorum canım 🤗

İnşallah güzel haberleri en kısa zamanda veririm. Desteğin o kadar önemli ki benim için. Bu zorlu süreçte yüreğimi ısıtıp, yüzümü guldurdugun için teşekkür ederim 🤲

Bugün nasılsınız Canancığım? Baban nasıl oldu?

Canım @damla cım babamın çok şükür oksijen durumunda yükselme var. Takviyeler tedavi işe yarıyor. Pazartesi gününden umutluyum çıkacağız inşallah ✌️

İnşallah yarın çıkarsınız. Yokluğun çok belli oluyor. Bir an önce dön aramıza 🤗

Canımsın @damla yarını iple çekiyorum babam sağlığına kavuşup evimize dönelim. Bu günlerin telafisini en güzel şekilde yaparız Allah'ın izniyle..

Yokluğun çok belli oluyor. Bir an önce dön aramıza 🤗
🤗🤲