You are viewing a single comment's thread from:

RE: Camping Club Hive Contest 12 "Theme Childhood Memories"

in CCH2 years ago

Evet @baycan bu konu benimde cok hosuma gitti bende bu yarismaya katilmaya düsünüyorum. Ilkokuldan bir cok siyah beyaz resimlerim var cogunlukla 23Nisan hatiralari piyesler oynadik sarkilar söyledik. Yöneticilikten biktim biraz kendimi geri cekip yorumlarla ilginelip ve kendime ait gönderi ler hazirlamyi düsünüyorum 🙂
!WINE

Sort:  


Hi @visionaer3003, You Have No Enough WINEX Tokens To Make A Successful Call.
Please Stake at least 25.000 WINEX Tokens.
(We Will Not Send This Error Message In Next 24 Hrs).

wine_logo


Contact Us : WINEX Token Discord Channel
WINEX Current Market Price : 0.321


Swap Your Hive <=> Swap.Hive With Industry Lowest Fee (0.1%) : Click This Link
Read Latest Updates Or Contact Us

Haklısınız, sizi çok iyi anlıyorum. Herkese yetmeye çalışmak, yönetici olmak bazen yorup sıkabiiyor insanı. Bence de yarışmaya katılıp kendinizi iyi hissetmenizi sağlayacak şeyler de yapmalısınız. Ben de yarışmaları çok seviyorum. Bana uyan bütün yarışmalara katılarak kendimi mutlu hissediyorum.😊 Sizin de kendiniz için bir şeyler yapmanız size çok iyi geleceğine inanıyorum 🙏😊

O siyah beyaz önlükler bizim kuşağın unutulmazlarıdan, yarışma için bana fikir verdi albümden çekip ben de yarışmada çocukluk anıları dan bahsedeceğim.