You are viewing a single comment's thread from:

RE: Covid-19 Geçirdiniz mi?

in dPoll3 years ago

Hiç canını sıkma. Yusuf atlattı sen de atlatacaksın. Biraz zaman tanımak lazım.

Yaz geldi havalar da ısındı. Biricik dostum @princeofbeyhive ile ılık bir yaz gününde her zaman gittiğimiz ormanda ya da sahilde yürürken tenimize değip geçen o güzel rüzgarın hayalini kurmaya başladım şimdiden. 🙂

Bu düşünce güzel işte. Her şey olup bitince neler yapacağını hayal etmen psikolojine inanılmaz faydalı. Bunu her gün yapmalısın. Hatta kendine yapılacaklar listesi bile oluşturabilirsin. Salgılanan dopaminin hatırına daha mutlu olduğunu göreceksin.

Hayata sımsıkı tutunamanın tam zamanı. Bunun doğum gününde olması belki de senin için bir işaret. Artık hayatının değişeceği ve eskisinden daha iyi olacağının işareti. Her şey düşüncede başlıyor. Kendini bırakma ve olumsuz düşüncelerin geldiğini fakettiğinde onları kafandan kovmanın yollarına bak.

Bu da geçer de kendi kendine. Gerçekten de geçiyor. Bazı günler oldu, Yarın hiç gelmeyecek dedim kendi kendime. Ama o yarın hep geldi. Sık dişini biraz. Sen sabırlısın. Yaşıtlarından daha olgun düşünen birisin. Gün gelecek hep beraber bunları hatırlayıp gülüp geçeceğiz.
!ENGAGE 25

Sort:  

Evet bazı şeyler hayatımızı baştan sona değiştiriyor. Umarım bu benim hayatımı baştan sonra güzelleştirir.

Gün gelecek hep beraber bunları hatırlayıp gülüp geçeceğiz.
Evet ya bunun gelmesini çok istiyorum. Ve öyle olacağına da kesinlikle eminim. 🙂

Güzel tavsiyelerin için çok teşekkür ederim @damla 🙏
Hive Engine üzerinden UTOPIS token göndermişsin. Çok teşekkürler.

Ya dün Yusuf'un postunu görünce hazırlıksız yakalandım. Bari utopis atayım dedim kuru kuru kutlama ayıp olur 😀

Hani ne yedin ne içtin, hızla iyileşmek için ne yapıyorsun? Hepsini buzz post falan bir şekilde haber bekliyorum.

Şaka şaka 😀 Sıkıştırmayayım. Paylaşmak istersen merakla bekliyorum.

Teşekkürler.
Evet paylaşmak istiyorum. En kısa zamanda yediğim yemekleri ve yaptığım şeyleri yazdığım bir post paylaşacağım. Ara sıra buzz olarak da atacağım birkaç tane.
Zaten uzun zamandır biraz kendimden bahsetmek istediğim bir şeyler paylaşmak istiyordum.