You are viewing a single comment's thread from:

RE: Whatever you live love yourself

in Natural Medicine3 years ago (edited)

canım o olayı yanlış anlamış

senin bu yazıyı "February Challenge - WIN HIVE! " adındaki yarışmaya katılmak için yazdığını sanmış. O yarışmanın koşullarına göre 20 lotus almak gerekiyormuş :))))

Sen bu yazıyı hangi yarışma için yazmıştın canım

Sort:  

ben profilimde paylaştım ama o başka sanırım https://hive.blog/hive-120078/@danielapevs/7-days-self-love-challenge-win-hive-eng-esp bunu görmüştüm ben

çok komik yarışmalar karışmış :))

ne çok yarışma varmış. onun dediği yarışma bu: "https://hive.blog/health/@lotusshares/february-challenge-win-hive"

bence sen onun dediği yarışmanın koşullarını da bir incele. kendi ayağıyla gelmişken. uyarsa ona da katılırsın :))

ayrıca sana hediye göndermiş yarışmaya katıldığın için. o da bir başka katılımcı sanırım :))

Ay hiç kafam karışmasın ben şimdi yanlış yaparım zaten orada medicine.io gibi adres vermiş oradan atmak gerekmiş postu ben coktan attım bile :D

tamam başka yarışmalarına katılırsın :)))

nedir bu scot tribe sitelerinden çektğin. aslında hepsi aynı şey. sadece natural medicine topluluğunun sitesi o. lotus token kazandırıyor. hive-engine.com üzerinden bu tür tokenları inceleyip alıp satabiliyorsun. yavaş yavaş alışırsın.

yine böyle şeyler olursa, kafan karışırsa her zaman yazabilirsin canım.

Alışıcam umarım. Zaten senin yazından sonra bir çok etiketi kullanmaya başladım. Teşekkür ederim canım :)

Oradaki yorumu editledim. Çok anlamayan küratöre denk geldiğinde sorun olmuyor. Yorumu okuyup olumsuz etkilenmesinler sonra.

Sen dilediğini yazmakla özgürsün benim için olsun önemli değildi canim🥰🥰🥰