You are viewing a single comment's thread from:

RE: Vegeburger from Krowarzywa restaurant with millet cutlet, pumpkin and sunflower seeds, with coriander and vegetable toppings and what the restaurant looks like during the coronavirus pandemic / Wegeburger Jaglanex z knajpki Krowarzywa

in Foodies Bee Hive3 years ago

Jedzenie ujdzie, gorzej że pracownicy byli (są nadal?) traktowani w tej firmie fatalnie. Dość istotny powód, żeby ją omijać z daleka.

Sort:  

Nie słyszałam, żeby obecnie działo się tam coś niedobrego dla pracowników. Gdy wyszła ta niefajna sytuacja to nie kupowałam u nich wegeburgerów. Jedzenie uważam, że mają świetne. Jak mam zjeść coś na mieście, to u nich przynajmniej wiem, że będzie to zdrowe jedzenie, smaczne i pełnowartościowe :) zero wzdęć, czy innych kłopotów żołądkowych. Najchętniej sama bym sobie robiła takie wegeburgery, ale nigdy mi jeszcze nie wyszły porównywalnie dobre. A robiłam kotlety z kaszą jaglaną i marchewką, z kaszą jaglaną i burakami i coś jak Jaglanex, bo kiedyś Krowarzywa podawała przepis, ale nie smakował tak jak u nich.