You are viewing a single comment's thread from:

RE: Homemade Pizza Recipe! (EN/TR) Pizza Yapıyoruz!

Öncelikle yorumların için teşekkür ederim. Hem daha önce yazdıklarını dikkate aldım hem de biraz öz eleştiri yaptım sanırım.

Bu aralar yayınlandığım tariflerde bu değişimlere dikkat etmiştim. Çünkü hepsi kısa süre önce yaptığım yemekler.

Ama ne yazık ki eski tarzımla ilgili bazı yemek tarifleri hala elimde mevcut. Onları da hiç etmemek adına yayınlayacağım. O tariflerde sorun olarak gördüğüm şey fotoğraflama şeklim.

Malzemelerin fotoğraflarını çekme fikriyle ilgili de hala çözümler geliştirmeye çalışıyorum aslında. Bu tarifteki gibi birbirinden bağımsız aşamalar varsa malzeme fotoğrafları bir problem oluşturmaz. Ama aşamaları birbirine bağlı, karışık tariflerde bu resimler biraz kafa karıştırıcı olabiliyor. Ya da fotoğraflamak zor olabiliyor. Bununla ilgili hala bir taslak oluşturmaya çalışıyorum. Umarım bunu da çözebilirim. Yorumun için tekrardan teşekkürler.