Viewing the Village Through Cacti /// Kaktüsler Üzerinden Köye Bakmak

in Hive TR2 years ago

EN
Those who feed cactus know: It does not look like other plants, it survives in the most difficult conditions, even its thorns are beautiful. When I first got them, my purpose was different. I read online that it protects from radiation. But afterwards I liked this plant so much that I bought another one. As a result, I have been feeding them for three years.

During the summer holidays, I stay away from my office for two or three months and go to my family. But I don't have to worry about them. They can go all summer without water.

The first cactus I bought is the fat one. I didn't know it bloomed. Now I admire her flowers every day. It blooms at certain times of the day. Then it shuts down. Isn't it wonderful? When those flowers dry, new flowers start to bloom.

Cacti are a combination of durability and beauty. That's why I love them so much. This happens to people I love, too. Beauty turns into virtues, endurance turns into many things...

TR
Kaktüs besleyenler bilir: Diğer bitkilere hiç benzemez, en zor şartlarda hayatta kalır, dikenleri bile güzeldir. Onları ilk aldığımda amacım farklıydı. Radyasyondan koruduğunu okumuştum internetten. Fakat sonradan bu bitki o kadar hoşuma gitti ki bir tane daha aldım. Sonuç olarak, üç yıldır onları besliyorum.

Yaz tatillerinde iki üç ay görev yerimden uzak kalıp, ailemin yanına gidiyorum. Ama onlar için endişelenmem gerekmiyor. Bütün yazı susuz geçirebiliyorlar.

İlk aldığım kaktüs biraz şişman olan. Onun çiçek açtığını bilmiyordum. Şimdi her gün hayranlıkla onun çiçeklerini izliyorum. Günün belli saatlerinde çiçek açıyor. Sonra kapanıyor. Ne muhteşem değil mi? O çiçekler kuruyunca yeni çiçekler açmaya başlıyor.

Kaktüsler dayanıklılık ile güzelliğin birleşimi. Bu yüzden onları çok seviyorum. Sevdiğim insanlarda da genellikle bunlar olur. Güzellik erdemlere dönüşür, dayanıklılık birçok şeye...

Sort:  

Yine güzel bir açı yakalamışsınız. Paylaşımınız için de teşekkürler.

Değerli yorumunuz için teşekkürler. Doğru açıyı yakalamak için özellikle dikkat ediyorum. Beğenmenize sevindim.

Dün markette çok güzel kaktüsler görmüştüm ama kararsız kaldığım için vazgeçtim şimdi bu posttakileri görünce yine özendim alasım geldi. Ayrıca kaktüslerin sadece çok sevildiği ortamlarda çiçek açtıklarını duymuştum.

Bence almalısınız ama seçim yaparken dikkatli olun. Kendi ruhunuza uygun birini bulun. Ben birçok kez görmüştüm ama almamıştım. Ta ki çiçek açan kaktüsü görene kadar.

Kendi ruhuma uygun, bu tabiri sevdim. Umarım bulabilirim 😅

Congratulations @akkann! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You have been a buzzy bee and published a post every day of the week.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the October 1st Hive Power Up Day
Hive Power Up Month Challenge 2022-09 - Winners List
Be ready for the 10th edition of the Hive Power Up Month!
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Köy manzarası çok güzel 😌

Kaktüslerin de güzel ama köy daha güzel sanki😂

Birileri köyü özlemiş 😄

Kaktüsleri çok seviyorum ama bazılarının dikenleri tüy gibi anında bulaşıyor ve çıkartmak için cımbızla mücadele ediyorum. Tabi ki yine de vazgeçemeyip besliyorum orası da ayrı bir mesele :))

Dikenlerin batmasının sebebi aşırı sevgi olabililr mi acaba diye düşündüm 😅 Birkaç kez bana da battı.