You are viewing a single comment's thread from:

RE: Geç Kalmış Bir Yazı | Eylül Okumaları

in Hive TRlast year (edited)

Bir bu kadar daha devam etse okumayı bırakmazdım sanırım. 😂 Çok güzel bir içerik olmuş elinize sağlık.
Yaşar Kemal’in bu kitabını ilk kez duydum. Halbuki okumadığım kitabı var mı diye çok bakınmıştım. Her seferinde böyle oluyor. Sürekli bir yerlerden yeni kitaplarını öğreniyorum.
Umarım yazmaya devam edersin. 🙏

Sort:  

Yaşar Kemal’in bu kitabını ilk kez duydum. Halbuki okumadığım kitabı var mı diye çok bakınmıştım.

onun kitaplarını okumayı çok seviyorum, hepsini almak hayalim diyebilirim 🙆‍♀️
senin en sevdiğin eseri hangisi acaba 🙂

Bir bu kadar daha devam etse okumayı bırakmazdım sanırım.

o kadar uzundu ki okuyan birilerinin olması ve böyle güzel yorum yazması mutluluk verici 🙆‍♀️
teşekkür ediyorum 🍃🎶

Rica ederim. Tabii ki en iyisi İnce Memed serisiydi. Bir de en son yazdığı -vefatından 1-2 sene öncesinde çıkmıştı- kitabı, sanırım Tek Kanatlı Bir Kuş ismi. Gerçekten ustalık eseri olmuştu o.

Tabii ki en iyisi İnce Memed serisiydi.

soruyu sorarken İnce Memed dışındaki kast etmiştim aslında, sanki hiçbiri onu geçemezmiş gibi geliyor bana 🙆‍♀️

Tek Kanatlı Bir Kuş ismi. Gerçekten ustalık eseri olmuştu o.

iyi ki bu kitaptan bahsetmişsin, geçen yıl almış ama henüz okuyamamıştım. tavsiyene uyup öne çekmeliyim, teşekkürler 🙂