You are viewing a single comment's thread from:

RE: Trliste Sofra Günü #1 - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #39

in Hive TR2 years ago (edited)

Damlacığım çok iştah açıcı gözüküyor brokolinin harika görünüyor bayıldım bayıldım 🥳😋😋😋 hem vitamin açısından çok sağlıklı hem de sunum açısından harika görünüyor lezzeti de çok güzel Şu an ben onun lezzetini alabiliyorum. Misır taneleri ve havuç çok güzel lezzet katmış brokoliye çok yakışmış yanına. Bu güzel yemeği bizim için hazırladığın için Ellerine kollarına sağlık canım çok teşekkür ederim. Bu sofra etkinliği sayesinde senin ne kadar hamarat olduğunu ne güzel yemekler yaptığını öğrenmiş olduk. 😋🥳🤗❤️ Sen de çok seviliyorsun canım senin de tüm emeklerin için çok teşekkür ederim.🤗🙏

Sort:  

Beğenmene çok sevindim 🤗 Aslında senden iyi yemek yazarı olur bence çok güzel anlatıyorsun.

Tatlıyı çok merak ettim şimdiden.

Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için canım arkadaşım. Elimden geldiğince yaptığım şeyleri yazmaya çalışıyorum.🥳🤗 Hemen sana güzel tatlımdan bir tabak ikram ediyorum canım. ☺️💃

Screenshot_2022_1030_182537.png

Afiyet bal şeker olsun canım arkadaşım. ☺️

Fotoğraf efsane olmuş. Çok beğendim. İçindeki noktalar çiya mı acaba

Mavi haşhaş canım içindeki noktalar yerken ağızda böyle çıtır çıtır ses çıkarıyor çok güzel. 🤗

Aklıma geldi aslında acaba o mu çiya mı. Çok iyi tercih. Haşhaşı ben de severim. Özellikle akşamları çok rahatlatıyor iyi geliyor 🤗

Şeker olarak ne kullanıyordun bir şey demiştin aklıma gelmiyor şimdi

Stevia kullanıyorum. Şarampoldaki aktarlardan alıyordum Antalya'dayken. Genelde baharatçılarda oluyor. Çok güzel bir bitki.

ellerine sağlık @baycan 🤗
şu anda bu güzelliğe hayır diyemezdim 😋

Canım arkadaşım afiyet bal şeker olsun umarım beğenirsin

Screenshot_2022_1030_182537.png

hmmm enfes 😋
bu kadar marifetli bir arkadaşım olduğu için şanslıyım, ellerine sağlık canım çok güzel 🤗

Hoş geldin etkinliğimize kuzucuğum o zaman hemen bir tabak tatlı da sana ayarlıyorum Umarım beğenirsin 🤗

hoş buldum canım, buralar ne güzel olmuş coşmuş resmen 🎶🎶
hep birlikte eskiden olduğu gibiyiz sanki, daha da güçleniyor olmamız harika 🤗

Oy oy oyy bu nasıl güzel bir tatlı. Tane haşhaşın tattigi kitirliga bayılıyorum. Harika görünüyor. Ellerine sağlık canım yine döktürmüş dün .

Senin kadar marifetli değilim ama kuzucuğum arada yapıyorum Bir şeyler ❤️🤗 hemen bir tabakta sana ikram ediyorum afiyet bal şeker olsun canım 🥰
Screenshot_2022_1030_182537.png