Trliste Sofra Günü #1 - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #39

in Hive TRlast year

Merhabalar sevgili Trliste takipçileri. Bugün sofra günümüzün birincisini gerçekleştirmenin mutluluğu içindeyiz. 🎉 Katılmak isteyen herkes bu akşam yediği yemeklerin fotoğrafını çekip yorum olarak bu posta ekleyebilir. Fotoğraf bahane maksat muhabbet olsun. Katılımlarınızı bekliyoruz. 🌼


Günün anlam ve önemine uygun bu güzel fotoğraf için @snlbaskurt arkadaşımıza teşekkür ederiz.

Soruyu Soran: Damla


@damla

Yapmayı sevdiğiniz yemeklerden bahseder misiniz?


Ve İşte Cevaplarımız...

barika

Yeni etkinlik için teşekkürler. Soruyu hazırlayan @damla ya ayrı teşekkür ederim. Çok fazla yemek becerim veya tecrübem yok ama bir dönemler Paçanga Böreği yapıyordum sürekli. Kavurmalı, kaşarlı paçanga böreği yapmayı çok severim. Teşekkürler.

flsfserkan

Merhaba arkadaşlar. Güzel bir soru ama çok fazla yemek yapmayı bilen biri değilim 🤣

Bu nedenle benim buraya verecek olduğum cevap için seçeneğim çok az.
Başta hiç bir şey aklıma gelmemişti.
Düşününce aklıma çiğ köfte yumurmak geldi.
Sanırım keyifle yaptığım yemek çiğ köfte olabilir. Ancak bundan keyif alabilmem için güzel bir arkadaş ortamının olması gerektiğini düşünüyorum 😊
Bu güzel soru için teşekkürler @damla 😊


muratkbesiroglu

Merhabalar. Şili usulü balık yapmayı severim. Böyle söyleyince havalı oluyor ama aslında fırında balığın terbiye etme biçimini işaret ediyor bu isim.

Büyük balıklardan herhangi biri ile yapılıyor Şili usülü balık. Lüfer, çupra, ya da levrek olabilir örneğin. Balıkları fırın tepsisinde pişirme kağıdı üzerine diziyoruz. Üzerlerine tuz ve karabiber serpiyoruz. Limon sıkıyoruz ve zeytinyağı döküyoruz. Balıkların önleri ve arkalarının terbiye için kullandığımız malzemeyi maruz kaldığına emin oluyoruz. Son olarak balıkların üzerine soğan dilimleri koyuyoruz.

Bu malzemelerle 4-5 saat buzdolabında beklerse daha lezzetli olur. Ancak aceleniz varsa hazırlar hazırlamaz pişirebilirsiniz.

200 derecede yaklaşık yarım saatte pişiyor. Balıkların sırtlarında yarık açarsak malzemeyi daha iyi özümsemeyecektir.

Afiyet olsun.


sezermehmet

Merhaba arkadaşlar. Bu güzel soru için @damla hanıma teşekkür ediyorum. Benim de yemek yapma yeteneğim fazla yok ama çok iyi yiyiciyimdir. Ama bir iki tane yemek var ki onları yaptığımda başarılıyım diyebiliyorum. Evde ailecek toplandığımızda benden tantuni yapmamı isterler. Aslında ben kendimi tam olarak yeterli görmüyorum daha çok güzel yapanlar var ama ailem tarafından çok güzel dönütler alıyorum. Başarılı olduğumu söylüyorlar. Tabi yapılış aşamasında püf noktaları var mesela etin yağsız dana eti olması lazım. Kullandığınız yağ pamuk yağı olsa iyi olur ama onu bulmak bazen zor olabiliyor yoksa normal yağ kullanılabilir. Pamuk yağı hafif olduğu için seçiliyor. Kırmızı toz biber ve kimyon baharat olarak önemli baharatlar. Daha sonra tüm yemeklerde olduğu gibi sevgimizi katıyoruz. 😍

Afiyet olsun 😋


passenger777

Merhaba Arkadaşlar Yemek konusunda çok fazla yeteneğim olmasa da, elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum. En sevdiğim yemek Balık 🎏 olduğu için yapmasını da yemesini de severim. ☺️ Bunun için bana büyük yuvarlak Bir Tava gerekiyor. Ayıklanmış bir kilo hamsi ( Kasım ve Aralık tam da mevsimi) mısır unu, sıvı yağ ve son olarak iki üç kaşık 🥄 tuz ile bu işin üstesinden kolaylıkla geliyorum. Tavaya bir miktar sıvı yağ koyarak ve hafif ateşte isitiyotum. Hamsileri tek tek mısır unu ile tek tek unlayarak daire şeklinde tavaya diziyorum. Tuzudu katarak kızarmasıni bekliyorum. Bir de ben hamsinin üzerine kekik baharatıni katıyorum. Zaten balığın kokusu beni mest etmeye yetiyor. Kızarınca da afiyetle yiyiyorum 🙂 Ne kadar anlattim. Bunu herkes yapar gibi okuyanlar olabilir aranızda 😂 Ama elimden gelen bu oluyor ne yapayım🫣

dolunay18

Herkese merhaba arkadaşlar. Ben yemek yapmasını sevdiğimden çok yemesini severim. Bende sizlere aklıma gelen fırında tavuktan bahsedeyim çok basit bişey zaten herkes bilir, yanına biraz da patates doğruyorum tabi sosunu kendim ayarlıyorum biraz salça, kimyon , karabiber, kırmızı toz biber, en doğalından kekik olmazsa olmaz sonra hepsini karıştırıp fırına veriyoruz. Yanında birde pirinç pilavı yaptınmı afiyetle yenir artık. Bu güzel sorusuyla beni açıktıran @damla hanıma teşekkür ediyorum. Herkese iyi günler.

sunsan

Yapmasını en sevdiğim yemek püreli dana rosto olabilir. Yapması kadar kendisi de lezzetli bir yemek. Etleri haşladıktan sonra herhangi bir nesne ile çok parçalamadan ediyorum. Sonrasında fırın tepsisine tek tek dizerek üzerine salça ve baharatlardan oluşan bir sos ilave ediyorum. Ardından fırına atarak 25 dk kadar pişiriyorum. Yanına birde patates püresi yapıyorum. Tabi pirinç pilavı eksik olmaz. Bu yemeği yapmayı çok seviyorum. Ama genel olarak bütün yemekleri yapmayı seviyorum. Bu güzel soru için @damla arkadaşıma teşekkür ederim

İpexito

Herkese merhaba, güzel ve lezzetli bir soru olmuş @damlacım. Hemen cevaplayayım; ben tatlı yapmayı seviyorum, kek, ıslak kek, muhallebili tatlılar, pastalar vs. Yapması ve yemesi keyifli olan yemekler için mutfağa girmekten keyif alıyorum. Çorbalardan kırmızı mercimek çorbasını ve yemeklerden de tavuklu mantar sote en sevdiğim yemektir ve güzel de yaptığımı düşünüyorum. Umarım yemeklerimi yiyenler de aynı fikirdedir😄

mttok

Merhaba , bu güzel soru için @damla teşekkür ederim. Şuan aç bir anımda bu soruyu gördüm. Aklıma bir sürü yemek geliyor. Ama bunlardan bir tanesini söyleyecek olursam saç kavurma derim. Bunu üniversitede çok yapardım. Yiyen herkeste çok beğendiğini söylerdi.

Incublus

Benim favorim bir yemek değil ama tatlı. Bisküvili pasta. Hem yapması pratik hem de çok lezzetli olduğu için ara sıra yapıyorum. Tarifi zaten blogumda var bu yüzden ayrıntılı anlatmayacağım 😄

doganhilal

Merhaba Trliste ailesi🌼 Sorusu için @damla ya çok teşekkür ederim 🥰 Bu tarz sorular gerçekten çok keyifli. Ancak ben böyle lezzet içeren soruları yanıtlamakta biraz zorlanıyorum😅 çünkü hangi cevabı vereceğimi şaşırıyorum 😄 en çok et yemeklerini seviyorum, sebze yemeklerinden de çok fazla sevdiğim yemek var. Ancak en sevdiğim yemek sanırım yaprak sarma. Yapması biraz zahmetli olsada yemesi de bir o kadar lezzetli. Tabii bir de bu soruya pide cevabını vermezsem benim için eksik bir cevap olur eşim @bilginselcuk'ta çok iyi bilir ki bana en iyi hediye pide yaptırmaktır😅. Ama benim yapmayı en sevdiğim yemek kolay olduğu ve lezzetli oldukları için tavuk yemekleri özellikle kelebek kısmından efsane tarifler tarifler çıkardığımı eşimde bilir. Bu cevabı, tavuk sevmeyen @damla dan özür dileyerek yazıyorum 🥲😅

damla

Çok güzel cevaplar gelmiş. Okuması oldukça keyifli. Herkese güzel cevapları için çok çok teşekkürler 🌼 Benim beslenme biçimim pesketaryenlere daha yakın. Yani et ve tavuk etini pek tercih etmiyorum ama balık ve süt ürünlerini tüketiyorum. Çocukken bizim evde her gün et pişerdi. Sanırım ona tepki olarak bu kadar gıcık biri olup çıktım 😄 Akdeniz mutfağı yemeklerini yapmayı severim. Yani zeytinyağlılar, deniz ürünleri, otlar, sebzeler, mezeler... Anneme göre bunlar hepsi diyet yemeği 🙂 Kestaneli etli pilav ve ayva dolması spesiyalitelerim var. Bu yemekleri kendim yemiyorum ama annem çok sevdiği için o geldiğinde yapıyorum. 🙂 Son yıllarda ayrıca rafine şeker içermeyen çikolatalar ve tatlılar yapmayı sevdiğimi fark ettim.

baboz

Herkese merhaba!

Yemek yapmak çok keyifli bir iş. Bir tür üretim olması, verdiği hazzın sebebi sanırım. Yemek yapmayı ilk öğrendiğim zamanlar, yemek yaptığım süre boyunca, annemle telefondan tarif alarak yapıyordum. Bir süre sonra kendim yapmaya başladım. İlk başlarda bu çok keyifli gelirken, sonradan soğudum. Çünkü genelde tek başıma yaşıyorum. Yemek yapmak , birkaç çeşit ortaya koyabilmek için, en az 1 saat sürüyor. O dönem bulaşık makinem olmadığı için yarım saat kadar da bulaşık faslı sürüyor. Yemeği yeme sürem ise 15 dk. Bir gün oturup bunu düşündüm. Ve sonra yemek yapma olayını bıraktım. Şimdilerde, evde teksem, dolabımda bulunan bütün sebzelerden müteşekkil bir salata yapıyorum. Bu bana yetiyor. Yapması da yemesi de çok keyifli ve az zahmetli. Sebzeler dışında, konserve mısır ve ton balığı da ekliyorum. Evimden eksik etmemeye çalıştığım sos ise nar ekşisi. Salata yapma kültürü bende oturdu artık. Gittiğim yerlerde yemek yapılıyorsa, salatayı yapabileceğimi teklif edip, izin verirlerse yapıyorum. Salata dışında, rakıya mezeler var bi de… 😂


mehmetfix

Bu benim en çok merak ettiğim konulardan biriydi. Cevapları çok beğendim. Ben genelde baklagil ve sebze yiyorum. Aslında tam olarak sağlıklı olduğu için değil de tadını sevdiğim için baklagil türü şeyler yiyorum. Yıllardır genel olarak yediğim şeyler baklagil salataları ve artık nadiren tavuk. Artık genel olarak 2 haftada bir tavuk yiyorum. Yaklaşık 6 aydır artık daha az tavuk yiyorum. Daha çok balık yemeyi tercih ediyorum. Çünkü balık daha hızlı ve daha lezzetli.

Baklagil salataları için örnek olarak: barbunyaları haşlarım, domates, salatalık, tahin ve bazen de ton balığı ekleyip yaparım. Bunun dışında ben Ege usulü zeytinyağlı sebze yemeklerini çok severim. Margarin türü yağlardan ve hayvansal yağlardan nefret ederim. Bu tür yağlardan midem bulanır. Mesela pilav yapsam asla margarin ya da tereyağıyla yapmam. Zeytinyağı ya da ayçiçek yağı kullanırım.

Daha çok bitki bazlı beslenmenin bana verdiği en büyük şey ise daha fazla enerji ve daha fazla berrak bir zihin. Eski zamanlarıma göre çok daha farklı ve iyiyim. Bununla ilgili izlediğim belgesellerde yaşanan şeylerin neredeyse hepsini ben kendim yaşadım diyebilirim.

Ama yine de şunu söylemek isterim ki tam olarak vegan vejetaryen değilim. Sadece daha çok bitki bazlı beslenme düzenim var. Yani kendime has bir beslenme düzeni diyebilirim 😊


bilginselcuk

Benim en güzel yaptığım şey Akdeniz salata çeşitleri. Evde genellikle salatayı ben yaparım. Yaptığım salata için kendime özel sosum bile mevcut. Ama salatayı güzel yapan şey zeytinyağı.

snlbaskurt

Herkese merhaba. Öncelikle @damla ‘ya bu sorusu için teşekkür ederim. Aslında ben pek yemek yapmayı beceremem. Ama yapmayı sevdiğim yemekler mangalda pişen etler diyebilirm. Et, balık veya tavuk farketmeksizin mangalda birşeyler pişirmeyi ve özellikle de onları yemeyi çok severim. 😃

baycan

Herkese merhaba arkadaşlar öncelikle damla'ya bu lezzetli sorusu için çok teşekkür ederim 🙏🥳 mutfakta çok vakit geçirmeyi sevmeyen biri olarak yemek yapmayı çok sevdiğimi söylenemez ama mecburen yapmak zorunda olduğum yemekler var tabii ki karnımızı doyurmak zorundayız aç yaşayamıyoruz.😂 Oğlum çok yemek seçen biri olduğu için ona uygun yemekler yapmaya çalışıyorum daha çok tavuk, köfte, pilav, kuru fasulye, nohut, patates kızartması bu tarz yemekler pişiriyorum. Yaprak sarmasını da çok nadir olarak yapıyorum oğlum yaprak sarmasını da çok sever. Ben her türlü yemeği severim özellikle sebze yemeklerine bayılırım. Annem buradayken bol bol sebze yemeği yiyordum annem gidince hem oğlum hem kendine ayrı yemek yapmıyorum. Daha çok oğlum ağırlıklı besleniyoruz. Ben canım istediği zaman dışarıdan sebze yemeği yiyorum. Malesef mutfakta vakit geçirmeyi sevmiyorum . Eve girişim neredeyse 7'yi buluyor, Bu saatten sonra mutfakta saatlerce yemek hazırlamak da işkence gibi geliyor. Annem varken yemek isleri çok güzeldi. ☺️ O ağır yemekleri yapardı ben de pasta börek tarzı şeyler yapardım. Sofra günümüzde de size zencefilli muhallebili revani tatlımdan ikram edeceğim. 🥳

benyamin

Bu soruya uzun uzun cevaplar yazmak isterdim ama elimden bir suru is yapmak gelsede yemek konusunda bilgim sifir hic yemek arayan biri olmadigim icin esim evde yoksa bal recel peynir yiyip gunlerce yasayabilirim yemek konusunda tek bilgim yumurta haşlamak ve tavada yapmak ☺️😅😅😅

bilgin70

İyi akşamlar dostlarım.

Öncelikle sorusu için @damla ya teşekkür ederim🌼

Soruya verilen cevapların büyük bir bölümünü okudum ve açıkcası hiç şaşırmadım. Erkekler genellikle daha kısa kızlar ise uzun uzun yazmış 😀
Malesef ben de yemek konularında iyi değilim. Ama mangal yapmayı çok seviyorum. Mangalda her türlü şeyi pişirmeyi çok severim özellikle et, tavuk.. Onun dışında yapmaktan hoşlandığım bir yemek yok maalesef 😅


akkann

Merhaba arkadaşlar, Genelde et yemeklerini iyi yapıyorum. Buna pilavı da dahil edebiliriz. Üniversitede evin aşçısı bendim. Haftada iki üç defa pilav üstü ciğer yerdik. Çok sık yaptığım için bu ikisinde özellikle uzmanlaşmış olabilirim 🙂

oneplanet

Benim yapmayı en sevdiğim yemek pirinç pilavı. Pirinç pilavı bizim sofraların vazgeçilmezidir. Kullandığımız pirinç marketlerde “yasemin” pirinci olarak satılan ince-uzun taneli olanlardan. Memleketimin İran’a sınırı olduğundan bu pirinç oradan gelirdi. İran Pirinci olarak adlandırıyoruz biz. Gördüğüm kadarıyla pirinç pilavını yağda kızartıp sonradan sıcak su ekleniyor ve demlenmesi beklenir. Bizde ise önce pirinç pilavı sıcak suda haşlanır. Pirinç taneleri tam yumuşamadan suyu süzülür ve demlenmesi için taneler tencereye dökülür. Biz genelde tereyağı ve et suyu ekler ve demlemeye bırakırız. Kırmızı ya da tavuk eti konulmak istenirse bunu tencerenin altına koyup sonra pirinç tanelerini üzerine dökeriz. Bu yöntemle pilavın lapa olma ihtimali daha düşük. Şimdi olsa bir tabak dolusu yerim sanırım☺️ Sorusu için @damla’ya teşekkürler.

sudefteri

Herkese merhaba. 🙋‍♀️

Genelde değişik lezzetler tatmayı ve yapmayı çok severim. Eskiden yemek kitaplarından, sonraları da internetten bakarak denediğim ve beğendiğim çok şey oldu. Hatta bu işte ilerleyince bazı değişiklikler yaptım ve en sonunda da tamamen kendime özgü tarifler geliştirdim. Özenle süsleyip püslediğim yemek tarifi defterim bile var. :d

Bir de kopyalamada iyi olduğumu düşünüyorum. Yediğim bir yemeğin çok benzerini yapabiliyorum. :) Tam bir Masterchef aday adayıyım diyebilirim. Şef tabaklarının aynısını yapıp sıkça dokunulmazlık alırdım kesin. 🙆‍♀️
Ama şimdilik sıkı bir izleyicisiyim, oradaki yemekler haricinde insan ilişkilerini de takip etmek hoşuma gidiyor.

Bunca latifeden sonra bu keyifli sorunun cevabına gelecek olursam, kek-kurabiye-börek-salata gibi 'gün menüleri'ni yapmayı severim. Hamura şekil vermek ve bisküvili pasta, muhallebi tarzı şeyleri yapmak inanılmaz keyif veriyor.
Ayrıca ailenin kadrolu baklava dilimleyicisiyim. Hatta bir fotoğraf bulursam aşağıya eklerim. :d

Aslında hangi yemeği yaparsak yapalım, sevdiklerimizin yiyeceğini bilmek onu lezzetli kılıyor bence. Bir klişe olan "İçine sevgimi kattım." cümlesine tüm kalbimle inanıyorum. Severek yapılan her yemek yiyenlere şifâdır.🎈


kirazay

Merhabalar. İlk defa etkinlik sorusuna cevap veriyorum bu sebeple biraz heyecanlıyım . Ben genel olarak yemek yapmayı seviyorum özele inersem de fırında tavuk yapmayı seviyorum. Fırında tavuk hem yapması kolay hemde soslar ve baharatlar ile çok lezzetli bir yemek oluyor. Misafir ağırladığımda çoğunlukla fırında tavuk patates yapıyorum. Sorusu için @damla ya teşekkür ederim 😊🌼

Teşekkür ederiz...

Türkçe yazıları her daim destekleyen değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e sonsuz teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Görseller için

ruen
'e, cent delegasyonları için
anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
,
uzercanan
ve
sudefteri
'ne, doğum günü organizasyonları için
incublus
'a, Hive bağışları ve Türkçe yazılara destekleri için
emrebeyler
,
deathwing
,
muratkbesiroglu
,
ahmetay
,
stellify
,
passenger777
,
mehmetfix
,
wagner32
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
trouvaille
,
videoaddiction
,
crazygirl777
,
motivationrainn
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
kirazay
,
flsfserkan
,
ipexito
,
fetch
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
ezgicop
,
bilginhilal
,
bilginselcuk
,
snlbaskurt
,
sezermehmet
,
canser
,
sunsan
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz. 🌼


Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38


Sort:  

Merhabalar tekrardan 🤗

Bugün için özel plan yapamadım. Baycan ne yiyorsak onu paylaşalım deyince düşünme kısmını da son ana erteledim. Sonra dolabı açıp bomboş görünce şok oldum. Neyse ki bir köşede kıvrılıp pişmeyi bekleyen brokoli kurtarıcım oldu 😄

Dolabı biraz daha inceleyince son bir havuç ve kırmızı biber bulduğumda iyice sevindim 🎉

Sonuç olarak böyle güzel bir etkinliğe eli boş gelmekten kurtuldum. Umarım beğenirsiniz.

Etkinlik fikri için sevgili @baycan 'a, katılan ve destek olan tüm Trliste ailesi üyelerine teşekkür ederim.

Seviliyorsunuz ❤️

Damlacığım çok iştah açıcı gözüküyor brokolinin harika görünüyor bayıldım bayıldım 🥳😋😋😋 hem vitamin açısından çok sağlıklı hem de sunum açısından harika görünüyor lezzeti de çok güzel Şu an ben onun lezzetini alabiliyorum. Misır taneleri ve havuç çok güzel lezzet katmış brokoliye çok yakışmış yanına. Bu güzel yemeği bizim için hazırladığın için Ellerine kollarına sağlık canım çok teşekkür ederim. Bu sofra etkinliği sayesinde senin ne kadar hamarat olduğunu ne güzel yemekler yaptığını öğrenmiş olduk. 😋🥳🤗❤️ Sen de çok seviliyorsun canım senin de tüm emeklerin için çok teşekkür ederim.🤗🙏

Beğenmene çok sevindim 🤗 Aslında senden iyi yemek yazarı olur bence çok güzel anlatıyorsun.

Tatlıyı çok merak ettim şimdiden.

Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için canım arkadaşım. Elimden geldiğince yaptığım şeyleri yazmaya çalışıyorum.🥳🤗 Hemen sana güzel tatlımdan bir tabak ikram ediyorum canım. ☺️💃

Screenshot_2022_1030_182537.png

Afiyet bal şeker olsun canım arkadaşım. ☺️

Fotoğraf efsane olmuş. Çok beğendim. İçindeki noktalar çiya mı acaba

Mavi haşhaş canım içindeki noktalar yerken ağızda böyle çıtır çıtır ses çıkarıyor çok güzel. 🤗

Aklıma geldi aslında acaba o mu çiya mı. Çok iyi tercih. Haşhaşı ben de severim. Özellikle akşamları çok rahatlatıyor iyi geliyor 🤗

ellerine sağlık @baycan 🤗
şu anda bu güzelliğe hayır diyemezdim 😋

Canım arkadaşım afiyet bal şeker olsun umarım beğenirsin

Screenshot_2022_1030_182537.png

hmmm enfes 😋
bu kadar marifetli bir arkadaşım olduğu için şanslıyım, ellerine sağlık canım çok güzel 🤗

Hoş geldin etkinliğimize kuzucuğum o zaman hemen bir tabak tatlı da sana ayarlıyorum Umarım beğenirsin 🤗

hoş buldum canım, buralar ne güzel olmuş coşmuş resmen 🎶🎶
hep birlikte eskiden olduğu gibiyiz sanki, daha da güçleniyor olmamız harika 🤗

Oy oy oyy bu nasıl güzel bir tatlı. Tane haşhaşın tattigi kitirliga bayılıyorum. Harika görünüyor. Ellerine sağlık canım yine döktürmüş dün .

Senin kadar marifetli değilim ama kuzucuğum arada yapıyorum Bir şeyler ❤️🤗 hemen bir tabakta sana ikram ediyorum afiyet bal şeker olsun canım 🥰
Screenshot_2022_1030_182537.png

Brokoli ile aram yok ama çok güzel görünüyor, iştahım açıldı 😅
Afiyet olsun, eline sağlık

🌼

Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim 🎉
Biraz hazırlıksız yakalandım. Az çok tahmin ediyorum artık çoğunluğun yemek zevkini. Bir dahakine protein eksik olmaz 😄

Canım arkadaşım benden sana bir de balık gelsin. Güveçte çipura 🤗🧿❤️
IMG_20220918_174915.jpg

İşte budur. Çuprayı da balığı da güveci de severim. Tam benlik oldu. Teşekkür ederim. Bunu hangi arada yaptın. 🎉

Kuzucuğum bu çipura Düden şelalesi'ndeki arkadaş restoranda yapıldı sana özel ❤️

Afiyet şifa olsun canım 🤗

Izgarada Balık. Hem de güveçte... Denizden ne çıkarsa yiyebilecek konumda olan biri olarak bu çipurayı anında götürebilirim.🤗

🇹🇷🥳 O zaman bu çipura Sana da gelsin 🇹🇷🥳

Sen yemiyorsun ama ben tavukla senin protein eksikliğini tamamladım 😅 diğer etkinlikte sen protein paylaşırsın ben de salata tarzı bişeyle eksiği kapatırım :))

Damla'da ne marifetler varmış değil mi maşallah 🧿🤗

Evet maşallah. Kendisinden bu şekilde bir ikram bekliyordum 😄

Bu etkinlik sayesinde damlacığımın ne kadar marifetli olduğunu öğrendim 🤗

 last year  

Brokoliyi pek sevemedim ma çok güzel gözüküyor, brokoli sevdirir bir tabak olmuş ellerine sağlık 👌🏻✨💫

Beğenmene sevindim. Haklısın o konuda, ilk başladığımda ben de pek sevmiyordum. Zamanla alıştım. 😃

Ben de çok beğendim çok lezzetli görünüyor değil mi ❤️🧿🤗

Brokoli normalde tercihim değildir ancak güzel görünüyor elinize sağlık 😅. Havuçlardan çatallarım en kötü 🍴

Teşekkür ederim beğenmene sevindim 🙂 Haklısın brokoli havuçla kıyaslandığında pek de öyle lezzetli bir yiyecek değil 😃

Yok canım illa ki lezzetlidir de benim tercihim değil. 😅

Brokoli çok severim. Yaptığınız çok lezzetli görünüyor. Ellerinize sağlık ve afiyet olsun :)

Teşekkür ederim. Yaparken seven çıkar mı diye tereddütte kalmıştım. Yalnız olmadığıma sevdindim 😃

Ellerinize sağlık 🌼 brokoliyi ailecek çok severiz. Çok iştah açıcı görünüyor tabağınız.

Çok teşekkür ederim. Evet bugün @ahmetay da bahsetmişti yoğurtlu brokoli ile karnabahar haşlamasını sevdiğinizden. Beğenmene sevindim 🤗

Yoğurtlu brokoliye Ben de bayılırım karnabaharda da harika durur 🤗

Kesinlikle. Karnabahar ve yoğurt ikilisi benim de favorilerim arasında 🤗

Brokoli yemediğim 3-4 çeşit yemekten bir tanesi. 😂 Gene de çok çeşitli sebze görüntüsü beni cezbetmedi diyemem. ☺️

Teşekkür ederim. Diğer sebzeleri son anda bulup eklediğim için şanslıyım o zaman 😃

😂😂daha çok benim şansıma öyle olmuş galiba 😂

Çok lezzetli görünüyor. Sebze her zaman ilk tercihimdir hem az kalorili hemde tadi guzel oluyor.

Teşekkür ederim canancığım. Beğenmene sevindim. Sebze sevdiğini az çok tahmin ediyordum 🤗

Sebzeler candır yaa. Et pek sevmem yarı vejeteryan sayılırım diyebilirim. Hamur işinden kilo yapmasından dolayi git gide soğudum..

Bu arada damlacığım bu tabakların desenleri çok güzel maviş maviş Çok şirin maşallah diyeyim 🧿🧿🤗❤️

Beğenmene çok sevindim 🤗 Tabak çanak Antalya'da kaldı. Burada kısıtlı kadroyla idare ediyorum. 😃

ellerine sağlık çok güzel görünüyor, adeta bir renk cümbüşü olmuş 🙆‍♀️
brokolinin renginin yeşil kalması hoşuma gitti, tadını da beğenirdim kesin 😋

sen de seviliyorsun 💜

Çok teşekkür ederim. Beğenmen beni çok mutlu etti. Kimse sevmez diye tereddüt etmiştim. Ama son anda brokoli sevenlerden güç aldım 😃

son anda brokoli sevenlerden güç aldım

iyi ki denemişsin 🤗
sebze yemeklerini seviyorum, hele sevgiyle yapılmışsa 🙆‍♀️
tatmış kadar oldum 😋

Herkese iyi akşamlar ☺️ Böyle değişik ve güzel bir etkinlikte ben de olmak istedim. Daha güzel bir menüyle katılmak istedim ama belki son postumda okuyanlar bilir bu aralar sağlıklı yaşam sürdüğüm için salata ve ızgara takılıyorum. Ama zaten önemli olan da ne yenildiği değil yerken keyifli zaman geçirmektir. 😸

Ezgiciğim ellerine sağlık. Salata da köfteler de harika görünüyor. Renk uyumu çok güzel. Salataya nar eklemişsin çok iyi fikir 🎉 Teşekkürler katıldığın için 🤗

Teşekkür ederim ☺️ Genelde görselliği önem veririm, yemekler için de aynı şey geçerli 😅 Teşekkür ederim ☺️

Sofra etkinliğimize hoş geldin ezgiciğim 🥳💃🇹🇷🤗 salata nefis gözüküyor zaten ızgaranın yanında salata olmazsa olmazlardandır. Sanırım salatanın üzerinde dilimlenmiş kırmızı turp var değil mi Çok güzel bir görünüm katmış çok güzel sunum olmuş Ellerine sağlık canım. 🙏❤️

Ben de ilk defa denedim salatada turpu hem görüntü hem lezzet olarak çok güzel oldu 😅

Köfteler muhteşem görünüyor. Salataya zaten diyecek bişey yok :)

Teşekkür ederim ☺️

 last year  

Izgara zaten mükemmel ama salatanın da altta kalır yanı yok. Ellerinize sağlık afiyet olsun ✨💫👌🏻

Teşekkür ederim ☺️ Size de afiyet olsun 💜

Ama zaten önemli olan da ne yenildiği değil yerken keyifli zaman geçirmektir. 😸

Kesinlikle öyle. Sağlıkla ve afiyetle :)

Bayıldım ya bu salataya. Sadece bunu yesem doyarım ben. @damla'nın da dediği gibi renk uyumu harika olmuş. Bir salatada aradığım her şey var.

Zaten ölçüyü kaçırdığım için fazla yapmışım 🤭 Salatayı çok sevdiğini bildiğim için ben de farklı tarifler öğreniyorum deneriz diye jsjjsj

Ellerine sağlık güzelim. Gelince aynısından yapıp yiyelim 😋

Tabi kiii💜

Güzel bir menü. Elinize sağlık. ☺️

Teşekkür ederim ☺️

ellerine sağlık @ezgicop 🌸
salata enfes görünüyor, yanında başka hiçbir şey olmasına gerek bile yok çok sevdim 😋

Teşekkür ederim ☺️

Bu menü 10 numara olmuş. Doyurucu ve sağlıklı afiyet olsun..

Teşekkür ederim ☺️

Köfteler tam kıvamında ve çok güzel görünüyor. Akşam yemeği için hafif atıştırmalık ve doyurucu olan bir menü gibi duruyor. Bir dilim ekmek de menü için yeterli gözüküyor. Ellerine sağlık.

Teşekkür ederim ☺️

Bugün ailemle birlikte güzel bir mangal partisi yaptık. Yemek faslı ikidin falan bitti. Bu yüzden şuan herkes tok olduğu için akşam yemeği hazırlanmadı. Etkinliği boş geçmemek için gün içerisinde çektiğim resimleri paylaşmak istedim. @damla nın hoşuna gitmeyecek ama menüde tavuk vardı. :))
Kuzenim de evde tatlı yapmıştı. Üzerine çok güzel gitti. 🙂
@baycan a etkinlik için teşekkür ederim.
Herkese iyi akşamlar, afiyet olsun. 🌼

Tatlının bir kısmı boş yine dayanamamış yemiş gibisin. Tam tatlı hastası olduğunu bir tepsi baklava yediğini buradakiler bilmez. 😃😃😃 Ama mangal efsane görünüyor ellerine sağlık. 👍

Bu konuda ciddi olamazsınız. Benim yediğim bir dilim baklavadan sonra şekerim tavan yapıyor. :))

Beni nasılda tanıyon ahahah 😂 sofraya koymadan bir iki kaşık tadına baktım 😄
Tatlıyla ilgili bütün sırlarımı ortaya döktün 😂
Teşekkürler ciğerim, sizede afiyet olsun :)

Etkinliğimize hoş geldin. 🙏🇹🇷 Bizimle bu güzel sofrayı paylaştığın için çok teşekkür ederim hava o kadar güzel ki ne kadar iyi yapmışsınız ailenizle birlikte mangal keyfi yapmaya. Kuzeninin tatlısı da çok nefis görünüyor çikolatalı tatlılara bayılırım. 😋 Onun da ellerine kollarına sağlık Çok selamlarımızı iletin. 🙏🤗

Hoşbuldum. Evet hava bugün mükkemmel ötesi idi. Tatlıları bende çok severim hatta bazen aşırıya bile kaçtığım oluyor, bugün ki gibi 😅
Selamınızı iletiyorum, baş üstüne.

Fotoğraf çok güzel. Tavukların balık olduğunu hayal edebildim, çok belli olmuyor tavuk oldukları 😃

Ne güzel samimi bir sofra olmuş. En üstteki ne acaba. Yanında kaşık olan. Yeşillikler normal yeşillik mi fotoğraftan pek anlaşılmıyor. Kuzenin de pek marifetliymiş. Tatlı çok iştah açıcı görünüyor.

Dediğin gibi protein eksik olmadı 😂

En üsttekine bizim burda keş diyorlar(peynir türü) ancak onun sofrada ne işi var çözemedim. Sen yorum yapınca farkettim 😂
Evet normal yeşillik. Yeşillikle ilgili yorum yapacağından adım gibi emindim, sonuçta ilgi alanın :))
Evet tatlı da çok iyiydi biraz fazla kaçırdım ama olsun 😅

Demek keş diyorlar. Senit ile patpatlardan sonra yeni bir şey daha öğrendim senden. Çok ilginç. Peynirler de ilgi alanıma giriyor aslında. Gittiğim her yeni yerde ilk peynirleri araştırırırım 😃

Evet. Hatta farklı şekilde isimleri de var. Ham keş, kuru keş, yaş keş 😄 Hepsinin tatları birbirinden farklı.
Daha birçok şey öğreneceksin 😂
Ama bundan sonra sana özel açıklamalarını yapacağım sırf Google'dan araştırma diye 😄

Teşekkür ederim açıklamalar için. Kelimeyi duyunca zaten direkt keş tarifi diye aramıştım 😃 Süzme yoğurtla yapılıyormuş çok merak ettim tadını. Bir ara denemem lazım.

Aklıma geldi damla şimdi kesin Googleda arar diye 😂
Kesin dene senin beğeneceğini düşünüyorum, zaten peynirlere karşı ilgin de varmış :)

 last year (edited) 

Kanka tatlını yaptırmışsın 😅 biliyorsun işini kesin tatlıdan en çok sen yemişsindir😅, bende köye gelince böyle bir sofra bekliyorum hadi bakalım. Afiyet olsun diyecemde olmuş zaten😃✨😊👌🏻💫🌼

Aynen kanka tatlısız olmaz. Çok değil tepsinin yarısından çoğunu ben yedim 😄
Sen gel daha iyisini yaparız :))

Sofra ve tatlı enfes görünüyor. Afiyet olsun. Olmuş sanırım. :))

Aynen hocam oldu, çok teşekkür ederim:))

Bayılıyorum böyle sofralara, benim salata soğansız olsun lütfen 🤣🤣

Tamam sipariş alındı hemen 😀
ama sana soğanı alıştırmak lazım 😄

Kanka yemem değil yerim de tercihim değil, sen soğansız ayarlamaya çalış olmazsa canın sağolsun 🤣

Tamam sen işte yeterki 😄

Ooo döktürmüşsünüz 👏

Teşekkür ederim yaptık bişeyler 😄

ellerinize sağlık, afiyet olsun @bilgin70 🤗
ailecek kurulan sofraların, yenilen yemeklerin tadı bambaşka oluyor :)

Çok teşekkür ederim, evet sevdiklerinle olunca cok daha güzel oluyor. Bide güzel hava olunca mis :)

Şansınıza hava da çok güzelmiş keyfiniz bol olsun

Aynen :)) Antalya nasıldı bugün. Muhtemelen orda tam deniz havası varmıştır :)

Taşlarını bilemem ama fotoğraf çok güzel görünüyor. Tam bir pazar klasiği mangal ve salata.. Afiyet olsun..

Aynen pazar tatilinde en güzel mangal gidiyor, teşekkür ederim:)

Selamm
Bende bizim yöreye ait bir hamur işi yaptım. Kaynamış su ile hamurunu yaptığımız tereyağlı bir hamur. Bizim ufaklik isteyince el mecbur yaptım. Tabi ben az yedim ☺️ IMG_20221030_210634.jpg

Ayranla Bu hamur işi mükemmel gider Ellerine kollarına sağlık tatlı kuzum. Etkinligimize hoş geldin Neşe getirdin, 😋🥳🤗🧿

Adı ne olarak geçiyor kuzum Bu hamur işinin. Tereyağlı ise lezzeti de bir o kadar güzeldir 🧿🤗

Biz buna maznisa diyoruz. Farklı isimlerinde var tabi. 50 kat hamurdan oluşuyor. Tabi sayı size bağlı çok katlı olması iyidir. Teşekkürler canım benim.

Boşnak yemeği değil mi kuzum sanki kayınvalidemden duymuştum. Güzel görünüyor tadı çok güzel olmalı 🥰

Sunumunu da çok güzel yapmışsınız. Elinize sağlık. ☺️

Teşekkür ederim.. Bu akşam aynı yemeği yaptım ama sunum eskilerden. Beğenmenize sevindim ☺️

Çok lezzetli bir yemeğe benziyor. Ellerine sağlık. Katılmana sevindim 🤗
Adını ben de merak ediyorum çok.

Katilazsam olmazdı yemek benim ilgi alanına giriyor. Bu yemeğin adı maznisa.. biraz uğraştırıyor ama tereyagin o hamurla birleşmesi çok güzel yaaa..

Maznisa ne güzel isimmiş 🤗 Rebetsadan sonra bunu da öğrendim senden. Eminim çok lezzetlidir 🎉

Bizim yörenin yemeklerinin isimleri ilginç gelir bana. Anlamı nedir bilmiyorum ama tadi cidden iyi.. Yavaş yavaş seni bizim yöre yemeklerine alistiriyorum. İnşallah ikram etmekte nasip olur..🥰

Thank you for your witness vote!
Have a !BEER on me!
To Opt-Out of my witness beer program just comment STOP below

Dantelli işlemeli sunum harika olmuş canım. Dantel görünce nostalji geldi aklıma. Eskiden evimizin her yerinde olurdu danteller. 🤗

Koltuklarımızın, televizyonun her yerde bir parça dantel seninde dediğin gibi olurdu. Sunumu beğenmem mutlu etti beni. Eski bir sunum ama aynı yemeği bugün yapınca bu gorselle paylaşmak istedim 🥰

 last year  

Tereyağıyla herşey enfes oluyor yaa ellerinize sağlık yumurcağa şifa olsun. Afiyet olsun 💫✨🥰

Teşekkür ederim. ☺️

Ellerinize sağlık. Ayran bu bakırlarda çok daha lezzetli oluyor. Sunumunuz harika. Ellerinize sağlık. :)

Sunum nostalji kokuyor. Ayran bu bardaklara çok yakışıyor. Teşekkür ederim.

gelmene sevindim canım 🤗
ellerine sağlık, çok lezzetli görünüyor zaten hamur işini çok seviyorum :p
maznisa ismini daha önce duymamıştım kulağa hoş geliyor 🎶🎶
ayrıca sunum da güzel olmuş @uzercanan 🙆‍♀️

Ben aslında içecekle giriş yapmayı düşünüyordum. Fakat salata anlatmışken, yaptığım salatayı eklemek istedim. Patates de kız arkadaşımdan. ☺️

etkinliğimize hoş geldiniz. 🙏Patates yemeği de salata da nefis görünüyor patates yemeği için kız arkadaşına çok selam söyle Ellerine kollarına sağlık eminim ki çok lezzetlidir. 😋

Evet çok lezzetlilerdi. Elimize sağlık. Çok teşekkür ederim. A.selam. Onun da çok selamı var @trliste ailesine ☺️

Aleyküm selam 🙏

İkinizin de eline sağlık. Çok güzel görünüyor salata da patates yemeği de. Kız arkadaşına da selamlarımızı ilet lütfen 😃

Çok teşekkür ederim. A.selam. Onun da çok selamı var @trliste ailesine ☺️

Yemeklerden çok kaşık çok dikkatimi çekti. Çok güzel görünüyor. :)) Tâbi yemeklerde müthiş görünüyor, afiyet olsun

Teşekkürler, 😂kaşık annemin çeyizinden kalma:)

Ellerinize sağlık. Enfes görünüyor. :)

Teşekkürler ☺️

Patates yemeğini çok severim , annem yapınca ayrı severim gerçi 😅 afiyet olsun size ☺️

Teşekkürler, ben de kız arkadaşımın yaptığı her şeyi çok seviyorum 😂

@incublus da hep aynı şeyi söyler senin gibi 😅

😂😂😂hep aynıyız demek ki

 last year  

Patates yemeğini bi ara çok yemiştik bu yüzden baya uzak kalmıştım. Görünce o bol bol yediğimiz eski günler aklıma geldi.😃 Çok güzel gözüküyorlar afiyet olsun ✨ ellerinize sağlık 👌🏻

Çok teşekkür ederim ☺️

Böyle salataları seviyorum, öğünde sadece salata yediğim zamanlar bile oluyor elinize sağlık

Teşekkürler. Normalde ben de sadece salata yiyorum. Arkadaşım olduğu için böyle oldu. 😂

ellerinize sağlık @baboz ve kız arkadaşına da selamlar 🙋🏻‍♀️
patates yemeğini severim, salata da çok hoş görünüyor. kaşığa bayıldım ne güzelmiş öyle 🙆‍♀️

Güzel ayrıntıları hemen nasıl fark ediyorsun kuzucuğum ben de şimdi gördüm senin sayende çok güzel bir kaşık gerçekten 🤗

teşekkür ederim canım 🤗
evet kaşık çok güzel gerçekten 🙆‍♀️
annesinin çeyizindenmiş ne hoş bir hatıra 🎈

Çok teşekkür ederim. ☺️ Kaşık annemden, onun için biraz orijinal 😂

Kaşık annemden, onun için biraz orijinal

ne güzel bir hatıra 🤗
burada beğenenler çok oldu 🙆‍♀️

Salata da sanırım yok yok ☺️ tek başına doyurucu bir salata olmuş. Ellerinize sağlık afiyet olsun.

Teşekkürler ☺️ Evet, evde salataya koyulabilecek ne varsa hepsini ekledim. 😂

Güzel birbyontem bende arada bunu uygularım..

Ben de bugün sizler için daha önceden yapmış olduğum bazı yemek resimlerini ve size özel yaptığım zencefilli muhallebili revani tatlısını ikram edeceğim. Umarım beğenirsiniz tarif isterseniz tabii ki tarif de verebilirim. 🤗

Screenshot_2022_1030_182933.png

Evet arkadaşlar sofra etkinliğimize ilk önce bugün menümde olan taze fasulye ve pilav ile başlamak istiyorum Umarım beğenirsiniz. 🙏🥳🤗❤️

Ana yemeğimin ardından size en çok yaptığım ve çok beğenilen mercimek köftesini ikram edeceğim. Mercimek köftesine çok acı koymadım kiminiz belki acı sevmeyebilir. 🤗 İsteyen istediği oranda pul biber döküp afiyetle yiyebilir. 💃💃

Screenshot_2022_1030_182422.png

Ardından yine en çok yaptığım tava böreğimi ve iki renkli kekimi de sizlere ikram etmekten mutluluk duyuyorum. 🤗💃🥳

Screenshot_2022_1030_182827.png

Screenshot_2022_1030_182754.png
Ve son olarak herkesin yerken bayıldığı ve tarifini istediği zencefilli muhallebili revani mi yemeğin üzerine sizlere ikram edeceğim. 🤗💃🥳
Screenshot_2022_1030_182615.png
Hepimize afiyet olsun. 💃🥳🇹🇷
Screenshot_2022_1030_182537.png

Hepsi çok çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık 🤗 Özellikle mercimek köftesine bayıldım. Tam benlik. Üzerine acı biber yağı sosumdan ekleyip hepsini yiyebilirim 😄 Kaşıklıklar çok tatlı. revani efsane olmuş 🎉

Mutfağımın aşçıları en sevdiğim mutfak dekorlarımdır. Mutfağıma şirinlik katıyor. 💃🤗🥳 Acı biber yağı mercimek köftesinin üstünde harika olur canım afiyet olsun. 🥳🙏 Revanime herkes bayılır. Beğenmene çok sevindim canım. 🤗🙏

oooo çok güzel hepsi, ben özellikle tatlıya bayıldımmm. Enfes tek kelimeyle.

Hele yerken o içindeki mavi haşhaşlarin çıtır sesini duymak bile çok güzel. Begenmene çok sevindim. 🥳🤗

 last year  

Ooo döktürmüşsün hepsi muhteşem gözüküyor. Tatlı pek sevmeme rağmen aşırı yiyesim geldi valla😋 mercimek köftesini bu ara bende yapmak istiyordum benim için yapılmış gibi geldi şu an😃😃 ellerine sağlık efsaneleeerrr😋🌼😋🌸😃

Kalp kalbe karşıymış demek ki bak içimden geldi 🤗❤️ afiyet bal şeker olsun. 🥳

 last year  

Ahaah evet valla çok güzel görünüyorlar bol limonlu efsane olur. ellerine sağlık tekrardan ✨🥰💫🌼

Çok teşekkür ederim canım İnşallah bir gün gerçekten birbirimizi bu şekilde ağırlarız 🙏🥳

 last year  

İnşallaaaahhhh🥰🥰

Küçükken gittiğim günleri anımsattı bunlar bana. Elinize sağlık 😂

Eskiden çok gün yapan biri olarak böyle çeşitler paylaşayım dedim. Ah eski günlerim geldi aklıma ne günler yapardık bir günde 8 çeşitten aşağı yapmazdık. Çeşit fazlalığı olsun diye yarışırdık bazen 10 çeşit kadar çıktığımız olurdu abartmıyorum. 😂

Ooo sizin günler çok iyiymiş. Ama benim çok çeşit olunca kafam karışıyor. Önce hangisini yiyeceğimi bilemiyorum. 😂

ooo çoook güzel bunlar ya 😋

taze fasulyeyi çok severim, mercimek köftesi de öyle, börek, muhallebili revani vee kek (o kadar benziyor ki benimkine :p)

ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel, ne marifetliymişsin arkadaşım, maşallah 🙆‍♀️

Beğenmene çok sevindim canım beniiimmm❤️ Umarım bir gün seni görürüm evimde ağırlarım bu güzel erkeklerden böreklerden sana da pişiririm 🤗❤️

eminim çok güzel vakitler geçirirdik.. seninle muhabbet etmek, Antalya'yı birlikte gezmek ve o şahane yemeklerinden tatmak güzel olurdu 💓

Bugün çok fazla kilo alacağız. Mercimek köftesine bayılırım. Ayrıca revani o kadar güzel görünüyor ki tadının enfes olduğuna eminim. Ellerinize sağlık. c(:

Maşallah sana canım yaa. Hamaratsin ne güzel yemekler yapıyorsun..

Teşekkür ederim güzel arkadaşım senin yaptığın yemekler yanında benimkiler hiç kalır, 🥰

Herkese merhaba.

Normalde tatlı yapacaktım bugün. Misafirlikte olduğumdan tatlı menüsü başka zamana kaldı. Bunun için üzgünüm.

Şimdi karşınızda meftune ile birlikteyim. Diyarbakır'ın ekşili tatlarından biri. Türlü gibi görünüyor ancak türlüden farklı olarak içinde sumak ekşisi bılunuyor. Ayrıca yanına ek olarak sarımsak ikram ediliyor.

Ben sarımsaklı tatları sevmiyorum. Benim tabağımda sarımsak yoktu. Yine de meftuneyi tamamlamak için sarımsaklı fotoğraf çektim.

Afiyetle...

Meftune harika görünüyor. 🎉
Çok duymuştum adını ama hiç yapmadım daha önce. Sayende ilgimi çekti çünkü sumaklı tatlara bayılırım. Tarifini araştıracağım. Katıldığın için teşekkürler 🎈🎈🎈

Teşekkür ederim. Bir gün denemelisiniz. Buyrun diyecem de çok uzak. Yine de buyrun :)

O kadar uzak mı Neresi acaba 😃

Latife yapıyordum. En fazla bir uçak yolculuğu mesafesinde olabilir. Gebze :)

sofra etkinliğimize hoş geldin. 🤗🥳
Patlıcan yemeğinin her türlüsüne bayılırım Bu da gerçekten çok nefis görünüyor kim yaptıysa Ellerine sağlık sofra etkinliğine katıldığın için çok teşekkür ederim. 🙏🇹🇷

Hoşbuldum. Ben teşekkür ederim. Biz çok güzeliz ve etkinliklerimiz harika. Sayenizde :)

Hep birlikte olmanın neşesi mutluluğu ayrı bir güzel çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Güzel kalplerle olmak insana mutluluk ve huzur veriyor. 🙏🇹🇷

Meftuneyi ilk defa duydum ama harika görünüyor. Hocam sarımsağa bence alışın :))

Teşekkür ederim. Çok zorladım da alışamadım. :)

 last year  

Çok güzel gözüküyor gerçekten ancak patlıcan en sevemediğim sebze. Ellerinize sağlık afiyet olsun ✨💫👌🏻

Çok teşekkür ederim. :)

Hiç duymadığım bir yemek ama içinde patlıcan varsa güzeldir eminim 😅 Afiyt olsun size ☺️

Teşekkür ederim :)

Sarımsak yemeyi ben de sevmiyorum. Biliyorum çok sağlıklı ama her sağlıklı şeyi yiyemiyorum işte. Yapanın eline sağlık.

Teşekkür ederim :)

Meftuneyi ilk defa duydum. Bana kalsa, türlü derdim asına, çok benziyor. 😂

Türlü diyelim dostum :)

ellerine sağlık @wagner32 🌸
meftune yemeğini ilk defa duydum, güzelmiş adı :)
patlıcanlı tarifleri severim, sumak varmış içinde hem.. belki yazın denerim 🙂

Denemenizi tavsiye ederim. Teşekkür ederim. :)

Patlıcan yemekleri favorilerimdendir. Geçen gün arkadaşımdan duymuştum bu yemegi. Afiyet olsun.

Teşekkür ederim :)

Ben bugün ne hazırlayacağım diye düşünürken ev sahibim yetişti ve bana güzel bir tabak etli şehriye çorbası ikram etti. Malumunuz kendim yapmadığım için tarifi falan yok 😂. Herkes öyle güzel yemekler yapmış ki benimki sönük kalacak ama olsun önemli olan katılmak 😂

Kanka heralde çorbayı paylaşmadan önce yarısını bitirmişsin 😁 afiyet olsun :))

 last year  

😅😅😅 ilk görünce Çin mutfağından bir yemek sandım 😃 çorbayı severim afiyet olsun ellerinize sağlık 👌🏻

Aslında Çin mutfağından bir şeyler hazırlamayı çok isterdim. Belki bir dahaki etkinliğe @ezgicop'un yanında olursam değişik bir şeyler deneriz 😅

Kesinlikle denemeliyiz 🤭Uzak doğu mutfağı çok ilgimi çekiyor.

Yok kanka komşumun küçük çocuğu getirdiği için her yere bulaştırmış 😂😂 Belki birazını da dökmüştür o kısmını bilmiyorum 🤣

He sorun yok o zaman 😄 afiyet olsun bro :)

Kanka herhalde çorbayı paylaşmadan önce yarısını bitirmişsin 😁

bu yoruma çok güldüm:D

etkinliğimize hoş geldin. 🤗Aslında Bugün menüde ilk olarak çorba istemiştim. Kalbim nasıl da temizmiş bak çorbayı senden içiyoruz sıcak sıcak. çorban da çok güzel nefis görünüyor komşunun Ellerine sağlık ne demişler komşuda pişer bize de düşer çok lezzetli olduğuna eminim komşunun Ellerine kollarına sağlık Çok selamımızı ilet ona da 🙏🤗😋🇹🇷

Yanımda olsaydı söylerdim selam, görürsem söylerim. Kadın da diyecek benim yemeğimi nerelerde paylaşıyorsun sen diye 🤣🤣 Beğenmenize çok sevindim afiyet olsunn

Ah bir bilse nerelerde paylaştığını 😂😂😂😂 her gün sana 40 çeşit yemek yapar getirir eminim. Ne de olsa Reklamını yapıyorsun değil mi 😂

 last year (edited) 

O zaman daha özenerek yapar tabi. Neyse biz şimdilik söylemeyelim, belki ileride Hive'a katılıp kendi görür 🤣🤣.

Komşunuzun ellerine sağlık. Size de afiyet olsun. Enfes görünüyor. :)

Çok teşekkürler, gerçekten lezzetliydi 🍴

Harika görünüyor 🎉 Şehriye çorbasını ben de çok severim. Brokolinin yanına iyi gitti. Ev sahibin seviyormuş belli ki 🌼