You are viewing a single comment's thread from:

RE: Why People Stopped Writing? - İnsanlar Neden Yazmıyor? [EN-TR]

in Hive TRlast year

Çok önemli nedenleri sıralamışsın. Muhtemelen insanların yazamamasının nedenleri arasında bunlar üst sıralarda yer alıyor.

Ben geçenlerde kendimi tükenmiş hissettiğimle ilgili bir post yayınladım ve insanlarla konuştum.

Açıkçası ben bu tür postları çok samimi buluyorum. Senin yayınladığın post da onlardan biriydi. Her zaman güzel günlerimizi paylaşmamız çok da doğal bir görünüm oluşturmaz diye düşünüyorum. Ama bunlar tamamen şahsi görüşlerim 🙂

Sort:  

Ben de aynı şekilde düşünüyorum. Samimi olmak için profilimizi ağlama duvarına çevirmeye de gerek yok ancak arada bir böyle iç dökmeli postlar güzel oluyor. Tükenmişlik sendromu postumda ve konuşmamızda verdiğin tavsiyeler çok yardımcı olmuştu, tekrar teşekkür ederim 😅.