You are viewing a single comment's thread from:

RE: Trliste Sofra Günü #1 - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #39

in Hive TR2 years ago

İçime doğmuştu senin bugün kek yapacağın. Etkinliğimizde de sevdiğiniz yazmıştın. O yüzden bekliyordum. Kalpli dilime bayıldım. Şifa depoları da güzel sürpriz oldu. Özellikle adaçaylı olanı çok merak ediyorum. Taze adaçayı ile mi yapılıyor acaba?
Ellerine sağlık. Katılmana çok sevindim 🤗

Sort:  

beğenmene sevindim 🤗
evet keke karşı zaafım var, gecenin bir yarısında aklıma geliyor bazen ve kayıtsız kalamıyorum 🙊

Özellikle adaçaylı olanı çok merak ediyorum. Taze adaçayı ile mi yapılıyor acaba?

aslında tazesi olsa onunla yapardım ama kuru yapraklar vardı, onu koydum ve içinde ıslanınca taze gibi oldu. tadından emin olamadığım için tek birine ekledim ama bir daha yaparsam tüm kavanozlara ve daha da fazla yaprak ekleyerek denerim. 🙆‍♀️