You are viewing a single comment's thread from:

RE: ENG-TR//trliste contest//Yeniçohari-Small Village by @uzercanan// Yeniçohari-Küçük Köy

in Hive TR2 years ago

Balıkesir Ayvalık görmek istediğim ilçelerden biridir. Bir türlü gitme fırsatını bulamadım. Küçükköy'ün yemeklerini ve Balkan havası estiren sokaklarını ve Rum evlerini çok güzel anlatmışsın. Ayvalık tostunu çok merak ediyorum. Her sokaktan resim seramik ve cam atölyeleri çıkması da bu köyün sanata verdiği değeri gösteriyor. Okurken büyük keyif aldığım paylaşımın için çok teşekkür ederim. Yarışmada başarılar dilerim.

Sort:  

Umarım birgün yolunuz düser ve ziyaret etme imkanı bulabilirsiniz. Ben ege yoregini seviyorum denizi, insanları havası harika ama küçük köy beni benden aldı. Hem ruhumu hemde mideme doyurdu. Ayvalık tostunu zet cafe de yemenizi tavsiye ederim. Güzel yorumunuz ve desteğiniz için teşekkürler 🥰