You are viewing a single comment's thread from:

RE: Trliste Sofra Günü #1 - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #39

in Hive TR2 years ago

kabukları soyulmuş limonları dilimleyip bir kenara alıyorum. taze zencefilin kabuğunu soyup minik minik doğradım.
isteğe bağlı olarak birkaç limonun suyunu sıktım.
kavanoza bir sıra limon, bir sıra zencefil olacak şekilde diziyorum biraz da limon suyu ekledim boşluklara. en üste de damak tadına göre bal konuluyor. adaçayı yaprağı da ekleyebilirsin tadını seviyorsan :)

sıkıca kapatıp ters çevirip salladım tatları karışsın diye. eğer kapağını açmazsan aylarca buzdolabında kalabiliyor.

limonlardan, zencefilden ve ballı limonlu suyundan damak tadına göre bardağa ekleyip üzerine sıcak su koyunca lezzetli ve şifalı bir içecek olmuş oluyor. 🙆‍♀️

denersen eline sağlık şimdiden canım 🤗

Sort:  

Vauv Gerçekten süpermiş tam bir şifa deposu. Şimdiden dolaba yapıp atmak lazım kışın bol bol içmek gerek Teşekkür ederim güzel tarifin için canım arkadaşım ellerine kollarına sağlık. 🙏🥳

Şimdiden dolaba yapıp atmak lazım kışın bol bol içmek gerek

kışın vazgeçilmezi oluyor insanın, tadını severse 🙆‍♀️

rica ederim canım, denemeni isterim kesinlikle 😽