You are viewing a single comment's thread from:

RE: Highland Walk in the Footsteps of Nomads. Trliste-Contest-2 (ENTR)/Göçebelerin İzinden Yayla Yürüşü. Trliste-Contest-2

in Hive TR2 years ago

daha önce Kahramanmaraş ziyaretim olmuştu ama sadece merkezini gezebilmiştim, böyle ormanlık ve yeşillik alanları aklımda kalmıştı.. bu paylaşım sayesinde gidip görmüş kadar oldum diyebilirim 🙂

harika bir taş kovuğuna götürdü. Ve temmuz ayında hala kar vardı. Bizim buralarda kar pekmezle yenir. Dayım çantadan sürpriz bir şekilde pekmez çıkarttı

en beğendiğim kısım buraydı, özellikle birçok kaşığın bir tabaktaki kar ve pekmez karışımıyla olan fotoğraf çok güzeldi. bizim oralarda da yapılır ama ben henüz tatmadım.

ellerine sağlık, yarışmada da bol şanslar ☘

Sort:  

Teşekkürler arkadaşım. Beğenmene çok sevindim. Karla pekmezi bir denemelisin. Farklı bir deneyim olacaktır