You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Trliste Contest"|| Gizli Cennet Köşesi; Etler Şelalesi || Secret Corner of Paradise; Etler Waterfall

in Hive TR2 years ago

Antalyada olan arkadaşlarımızın harika yerleri yazılarında bahsetmesi sayesinde gitmeden çoğu yerini gezdim diyebilirim :)
bu güzel yazın da kesinlikle onlardan biri oldu benim için 🙂

ilk fotoğraf dahil olmak üzere bazı fotoğraflar çıkmadı bende ama görebildiklerim, bilmediğim nice güzelliğin olduğunu anlamama yetiyor.

Etler Şelale'si, doğadaki en nadir oluşumlarından biri olan, muhteşem güzellikteki saklı bir doğa köşesidir. Antalya'daki çoğu yöre halkının Uçan su adını yüksek tepelerden akarak şelale oluşturan sular olarak tanımlarlar.

böyle bir yere neden "Etler Şelalesi" adı verilmiş anlayamadım, yakındaki köyün adıymış ama bu isim neden seçilmiş acaba?
ayrıca Uçan Su iyiymiş :)

ellerine sağlık, yarışmada da bol şanslar ☘

Sort:  

Eminim sizin de yaşadığınız yerler de güzel yerler vardır. İnsanların güzellikleri keşfetmesi için illaki bir yerlere gitmesine gerek olmadığını düşünüyorum. Elinize aldığınız bir kitabın sayfalarını çevirdiğinizde okuduğunuz cümlenin bile hayatınıza küçük bir dokunuş yapması bile bir güzelliktir diye düşünüyorum:))
Şelale'nin ismi sanırım köye verilen adından almış, yorucu bir yolu olmasına rağmen gördüğünüzde geldiğinize de geliyor. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Yazıları özlüyorum, ve devamını dört gözle bekliyorum:))