Maziler||| Eski Mahalleyi Ziyaret Ettim

in Hive TRlast year

Screenshot_20221116_005606_com.android.gallery3d.png

Screenshot_20221116_005719_com.android.gallery3d.png

Merhaba değerli Hivetr arkadaşlarım. Herkesi iyi günler dilerim. Bugün eski mahallemi ziyaret ettim. Eski mahallemde oturan arkadaşlarımla uzun süre görüşmediğimiz için gitme isteği oldu bende.

4 sene ikamet ettiğim eski mahallemde 2019 dan sonra ayrılmak zorunda kaldım. 2019'un sonlarında nişanlandım ve 2020'nin ilk ayında evlendim. Dolayısıyla yeni bir eve taşındım. Şuanki mahallem ile arasında 20 dakikalık yürüme mesafesi var. Ama ilçe olarak farklılar. Çünkü ikiside sınırda kalıyor. Arkadaşlarımın yanına gitmeyi uzun zamandır planlıyordum. Ama bir türlü işten dolayı gitme fırsatım olmuyordu. Ancak bugün arkadaşlarıma haber verdim ve o şekilde gittim.

Eski oturduğum eve baktığımda duygulanmadım desem yalan olur. Çünkü 4 sene kalmıştım orda. O evde olduğum süre zarfında yaşanılan üzüntüler ve sevinçler yani bütün duygular bu zaman diliminde vardı. Bunları hatırlayınca duygulanır insan elbette.

Arkadaşlarımla beraber bir cafeye gittik. Tatlı, çay, sohbet derken güzel ve keyifli bir buluşma oldu. Aslan diye arkadaşım var. Aramızda en çok konuşan o oluyor genelde. O olmazsa olmazımız her zaman. Neyseki ben ayrılmak zorunda kaldım arkadaşlarımın yanından. Çünkü oradan işe gelecektim. Haliyle otobüsle gitme durumu da vardı. Onun için ben geç kalmayayı sevmeyen bir insan olduğum için zamanında veya zamanımdan önce işte olmaya özen gösteriyorum. Ayrıldıktan sonra otobüs durağına yürüdüm biraz. Normalde otobüsler geç geliyordu ordan. Onu hesaplayarak çıktım. Ama şansıma gelir gelmez 2 dk sonra otobüs geldi. 15 dk sonra işyerinin yakınında indim ve erken geldiğimi farkettim. Bende yakında bulunan parkta oturmak istedim. Temiz otobüs gürültüsünden sonra sessizlik iyi gelirdi. 10 dakika oturduktan sonra işe gittim.

Screenshot_20221116_005634_com.android.gallery3d.png

Evet Arkadaşlar bugünki maceram bu şekildeydi. Bir sonraki macerada görüşmek üzere hoşçakalın. Kalın sağlıcakla.

Sort:  

İnsan bir yere kendini alıştırdığında oradan ayrılmak gerçekten de oldukça güç oluyor. Ayrılsa ve yıllar geçse bile yine de oradaki anılarını unutamıyor maalesef.

Anılar yaşatır insanı

Bu ziyaret çok farklı hisleri barındırıyor. İnsan çok eskiden oturduğu bir evin muhitinden geçerken bile duygulanıyor. Hala bağlarınızı koparmamanız çok iyi.

İyi veya kötü yaşanan durumlar aklına geliyor insanın