Hive'daki İlk Paylaşımlarımızdan Bahsettik - Bölüm 2 - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #2

in Hive TR2 years ago (edited)

Merhaba, çok değerli Hive'lı dostlarımız. Olağanüstü bir soru-cevap etkinliği ile yeniden sizlerleyiz. Bir önceki yazımızda @videoaddiction arkadaşımızın sorduğu "HIVE'daki ilk paylaşım/paylaşımlarınızdan bahseder misiniz?" sorusunun büyük ilgi gördüğünden bahsetmiştik ve soruyu cevaplayan @ipexito @pinkfurby @videoaddiction @dusunenkalpp @damla @rsntpl @wagner32 arkadaşlarımızın mesajlarına yer vermiştik. Bu kez aynı etkinliğimizin ikinci bölümünü yayınlıyoruz. Bizlerle deneyimlerini ve düşüncelerini paylaşan herkese bir kez daha teşekkürlerimizi sunuyoruz. 🌸

resim.png
Görsel için sevgili @yesimeren 'e teşekkürler

HIVE'daki İlk Paylaşım / Paylaşımlarınızdan Bahseder misiniz?

Motivationrainn

Herkese merhaba 🤗 İlk paylaşımım nasılmış diye bakarken Hive’daki gelişimim gözümün önünden geçti. İlk paylaşımım çok kötüymüş. Burada beni anlayacak hiç kimse yok sanıyordum. Ben geldiğimde zaten aktif olan çok az Türk kullanıcı vardı. Nasıl başlayacağımı ne yazacağımı pek bilememiştim. Çektiğim bir çiçek fotoğrafını paylaşıp sadece ingilizce yazı yazmışım. Ben burada yeniyim beni takip edin gibi sözlerle de süslemişim 😄 Eski yazılarıma bakarken de şunu farkettim ben aslında kendimi tanıtan doğru düzgün bir yazı yazmamışım. Kendimi tanıtan bir yazıyla başlasam çok iyi olurmuş.

Bu soruyla beni geçmişe döndüren @damla 'ya teşekkür ediyorum. Daha da gelişebilmek ümidiyle… Sevgilerle.. 🤗🌸


Baycan

Platforma kayıt olmadan önce discorddan nasıl yazı paylaşacağım ve platform hakkında bilgi almaya çalışmıştım. O dönemde beni ismimden dolayı erkek sanıp dışlamışlardı. Sorularıma cevap bile vermek istemiyorlardı. Sonra elimde tanıtım kağıdı ile tanıtım postu hazırladım. İngilizce olarak yayınladım. Cümleler devrik oluyordu sürekli düzelterek ilk yazımı paylaşmıştım. Çok zor olmuştu. Sonra ne yazsam diye düşünürken sevgili Tuba nın güzellik ile ilgili paylaşımlarını gördüm. İkinci paylaşımım yaş maya maskesini anlatmak oldu. Sonra coinlerle ilgili bazı yarışmalar düzenlendiğini gördüm. Alt koinleri tanıtan yazmaya başladım. Araştırarak hiç bilmediğim koin dünyası hakkında bilgi sahibi olup yazılar yazmaya başladım. Sonra sosyal konularda yazılar yazdım. Böylece bu platformda paylaşımlarımı arttırdım. Geçmişe baktığımda sayfamın şu an çok güzel bir gezi tanıtım sayfasına dönüştüğünü görüyorum. Hepimiz ilk başlarda acemiydik. Ama burası sürekli yenilenme bilgi öğrenme yeri kendimi burada güzel bir şekilde gelişerek sosyalleştiğime inanıyorum. Sevgiyle kalın.


Crazygirl777

Sevgili arkadaşlar hepinize merhaba 🤗ben ilk paylaşımımı dün baycan ablamla birlikte yaptım . @baycan ablam Hive'de yapacağım Paylaşımlarla kendimi daha çok geliştirebileceğimi söyledi. Daha önce farklı platformlarda da paylaşımlarda bulunmuştum.Bu platformda herkesin kendini geliştirebileceği yeniliklere açık güzel içeriklere sahip olduğunu gördüm. Ben de baycan ablamın sayesinde aranızda bulunmaktan mutluluk duyuyorum. Bu platformda olma nedenim hem kendimi daha çok geliştirmek hem daha güzel işler başara bilmek.Sizlerle birlikte en güzel anılarımı gittiğim mekanları gördüğüm yerleri benim için güzel olan her yeri sizlerle paylaşabilmek dileğiyle .. mucizeler bizimle olsun 🎉🎉🎈😇🙏


Dogancankilment

Selam herkese ben Doğan Can (@Dogancankilment), discord'ta beni Youtube hesabımla görebilirsiniz "Can Motovlog" olarak. 🙂 Çanakkale'de üniversitede iken alt devrelerimizden Mesut (@monomyth) sayesinde bu platform ile tanıştım. Çanakkale çevremizdeki bir çok arkadaşımızı da dahil etmek amacıyla okulda topluluklarla görüşüp diğer öğrencilere sunumlar yapıp insanların “smart media tokens” kavramıyla tanışıp daha çok çevre ile daha çok Türk okur yazar görmeyi hedefleyerek bu yola çıkmıştık. Ben de çeşitli topluluklarda bilgisayar mühendisliği alanında kendi gelişimimi paylaşıp insanlara da yazılım dünyası alanında yardımcı olmak, projelerimize ortak etmek ve bilgimizi paylaşarak daha da başarıya ulaşabilmek adına yazmaya başlamıştım.


Oneplanet

Merhabalar, ben @oneplanet Hive/ecency platformundaki ilk yazım kendimi tanıttığım yazı oldu. 18 Aralık 2022 tarihinde yazdım bu yazımı. Yazının içeriğinde hayatımdan kısa bir özet, doğup büyüdüğüm yer, okuduğum okul ve son dönemlerde yaptıklarımla ilgili bilgiler yer alıyor. Bu bilgileri fotoğraflarla destekledim. Sanırım kendimle ilgili birkaç fotoğraf daha eklemeliydim. İçeriği yalnızca İngilizce yazdım, keşke Türkçe de ekleseydim. İlk paylaşımım 78 kişi tarafından oylandı. Oylama ve yorum yapan herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Daha kaliteli ve eğlenceli içeriklerde görüşmek dileğiyle.


Ahmetay

Merhaba, ben @ahmetay. Hivedeki ilk paylaşımlarım genelde bir fotoğraf ve bir iki cümleden oluşuyordu. Yazmanın bu kadar zor olduğunu hiç düşünmemiştim. Öğrencilik yıllarımda da yazmayı sevmezdim. Not tutmaz, fazla da yazarak çalışmazdım. Sınavlarda da sorulara özetin özeti şeklinde cevaplar yazardım. Sosyal bilimlerde okumak ve yazmak önemlidir ama ben bir türlü yazma işini sevemedim. Zaman geçtikçe, ilk paylaşımlara göre daha fazla yazabilir oldum. Ancak hala yazma konusunda sıkıntı yaşıyorum. Bakalım önümüzdeki dönemlerde nasıl ilerleyeceğim. Herkese başarılar dilerim. Görüşmek üzere.


Sudefteri

Herkese merhaba. 🙋🏻‍♀️

Bundan tam dört sene önce, kendimden bahsettiğim bir paylaşımla ilk adımı atmışım buraya. Güzel de karşılık almışım, tabi manevi olarak. 🙂 Hatta aldığım en güzel yorumlardan biri de var o sayfada.

Birkaç gün sonrasında uyku tavşanım Tavşik'ten bahsettiğim postun, @trliste'nin günün seçilen üç yazısından biri olduğunu görünce itiraf etmeliyim ki çok sevinmiştim. Henüz tanımadığım yazarlardan tebrik mesajlarını almak, buraya mesafeli duran kalbimi ısındırmıştı. Tabi ki daha özenli yazmamı da sağladı bu.

Zaman tüneline girmiş gibi hissettim kendimi. İlk başlarda hep çocukluk anılarımdan bahsetmişim. Sonrasında kovboy filmleri serisi ve şarkı / klip hikâyeleri de eklenmiş. Kitap tanıtım postlarının yanında sevdiğim film ve dizilerden de bahsetmeyi ihmâl etmemişim. Sanırım içlerinde en çok sevdiklerimden birisi Harry Potter yazısıydı. 🙂 Ne zaman kendimi kötü hissetsem o filme sığınırım..

Katıldığım öykü yarışmaları da gözümün önünden geçiyor. "Gönlümü put sanıp da kıran kim.." ile katıldığım yarışmanın sonucunu iple çekmiştim. Ne zamandır böyle bir yarışma heyecanı yaşamadığımı fark ettim. 🙁
Gezi paylaşımlarına da bakarken 'o kadar yıl oldu mu?' diye soruyorum istemsizce. Sahi bir ara anlattığım Ankapark ne âlemdedir şimdi, dinozorlar da öksüz kaldı. 🙂

'Sevgili Günlük' diye seslendiğim sayfamdan biraz da olsa bahsetmek ve bu etkinliğe katılmak istedim. Her şey güzel ve umut dolu olur umarım. ☘


Etkinligimize katılan ve desteklerini hiçbir zaman eksik etmeyen tüm dostlarımıza teşekkür ederiz. Yeni etkinliklerimize hepiniz davetlisiniz 🌼


Önceki Etkinliklerimizden...


Sort:  

Zaman ayırıp katılan herkese teşekkürler.

Teşekkürler yer verdiğiniz ve de desteklediğiniz için🌸

Etkinliğimiz çok güzel gidiyor emek verip katılan herkese teşekkür ederim. 🙏❤️

Yeni sorularda görüşürüz 🤗🌸

bu etkinlik çok güzel oldu, yazarları daha iyi tanıyoruz bu sayede :)
katılanların ellerine sağlık ve teşekkürler @damla ⚘⚘⚘

Etkinliğin bu bölümü de en az diğeri kadar güzel. Ellerinize sağlık :)

Çok güzel paylaşımlar ,yazılarınızı okumak, birlikte paylaşmak çok güzel 🤝 Hepinizin eline sağlık.

Merhabalar sevgili trliste grubu. three-six-nine olarak buradayım. İlk yazımda kendimle ilgili bir paylaşım yaptım. Genel olarak çok yazı yazan biri değildim çokta iyi olduğum bir alan değildi:) Ama buraya katılmam çok iyi oldu. Ara ara düşüncelerimi döküyorum rahatlıyorum. Ben hive ablam sayesinde tanıştım. @oneplanet çok aktif biridir bu konularda. Onun desteğiyle oldu. Teşekkür ediyorum.

Merhaba three-six-nine, hoşgeldin 🌸 Discord kullanıyorsan seni de aramıza bekleriz 🙂