You are viewing a single comment's thread from:

RE: Trliste Sofra Günü #1 - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #39

in Hive TR2 years ago

Selamm
Bende bizim yöreye ait bir hamur işi yaptım. Kaynamış su ile hamurunu yaptığımız tereyağlı bir hamur. Bizim ufaklik isteyince el mecbur yaptım. Tabi ben az yedim ☺️ IMG_20221030_210634.jpg

Sort:  

Ayranla Bu hamur işi mükemmel gider Ellerine kollarına sağlık tatlı kuzum. Etkinligimize hoş geldin Neşe getirdin, 😋🥳🤗🧿

Adı ne olarak geçiyor kuzum Bu hamur işinin. Tereyağlı ise lezzeti de bir o kadar güzeldir 🧿🤗

Biz buna maznisa diyoruz. Farklı isimlerinde var tabi. 50 kat hamurdan oluşuyor. Tabi sayı size bağlı çok katlı olması iyidir. Teşekkürler canım benim.

Boşnak yemeği değil mi kuzum sanki kayınvalidemden duymuştum. Güzel görünüyor tadı çok güzel olmalı 🥰

Sunumunu da çok güzel yapmışsınız. Elinize sağlık. ☺️

Teşekkür ederim.. Bu akşam aynı yemeği yaptım ama sunum eskilerden. Beğenmenize sevindim ☺️

Çok lezzetli bir yemeğe benziyor. Ellerine sağlık. Katılmana sevindim 🤗
Adını ben de merak ediyorum çok.

Katilazsam olmazdı yemek benim ilgi alanına giriyor. Bu yemeğin adı maznisa.. biraz uğraştırıyor ama tereyagin o hamurla birleşmesi çok güzel yaaa..

Maznisa ne güzel isimmiş 🤗 Rebetsadan sonra bunu da öğrendim senden. Eminim çok lezzetlidir 🎉

Bizim yörenin yemeklerinin isimleri ilginç gelir bana. Anlamı nedir bilmiyorum ama tadi cidden iyi.. Yavaş yavaş seni bizim yöre yemeklerine alistiriyorum. İnşallah ikram etmekte nasip olur..🥰

Thank you for your witness vote!
Have a !BEER on me!
To Opt-Out of my witness beer program just comment STOP below

Dantelli işlemeli sunum harika olmuş canım. Dantel görünce nostalji geldi aklıma. Eskiden evimizin her yerinde olurdu danteller. 🤗

Koltuklarımızın, televizyonun her yerde bir parça dantel seninde dediğin gibi olurdu. Sunumu beğenmem mutlu etti beni. Eski bir sunum ama aynı yemeği bugün yapınca bu gorselle paylaşmak istedim 🥰

 2 years ago  

Tereyağıyla herşey enfes oluyor yaa ellerinize sağlık yumurcağa şifa olsun. Afiyet olsun 💫✨🥰

Teşekkür ederim. ☺️

Ellerinize sağlık. Ayran bu bakırlarda çok daha lezzetli oluyor. Sunumunuz harika. Ellerinize sağlık. :)

Sunum nostalji kokuyor. Ayran bu bardaklara çok yakışıyor. Teşekkür ederim.

gelmene sevindim canım 🤗
ellerine sağlık, çok lezzetli görünüyor zaten hamur işini çok seviyorum :p
maznisa ismini daha önce duymamıştım kulağa hoş geliyor 🎶🎶
ayrıca sunum da güzel olmuş @uzercanan 🙆‍♀️