You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ecency waves Aug 29

in Town Square2 days ago

Text:
Everyone has their own strengths. Never judge someone by what they can’t do. 🧠✨

Image

#BelieveInYourself #BeYourself #LifeLessons #DifferentStrengths #Mindset #SelfWorth #PositiveMindset #Motivation #Inspiration #GrowthMindset

Sort:  

Hota hain kai baar

Kuch log sunte hain, kuchh log samjte hain
and kuchh log bilkul ultaa sa hi.

Tune jo na kaha wo main sunta raha

Khamakha bewajah kwab gunta raha

Ha to sahe kaha sir ji apne , kafi baar log glat he samajh lete hai. Ese he sab cheeje kharab ho jate hai 😅.

!PIZZA

bus sab sahi ho jaaye aapke liye
aaap jivan main aage badho
unnati karo
ujjwal ho jao
yehi hamari prathnaa
yehi hamari subhkaamna ye

Have a great day sir ji.

Apke lea bhe prathna krunga 😁

Bht kamal baat 🙌🏼. Yahi p to equity beats equality.

Thanks bhai, have a great day 😁

Shukria brother, you too! Ab umeed h k m already nahin kaha hua h 😂

😅 thanks wese aaj ka din sahe tha over all ,

Umeed krta h k hamesha aisa raha

ha haa thanks bhai same to you

!PIZZA

Bhai mujhe acha nahin lagta comment parh k reply kia begair chorna. To shukria bht bht, or khush raho. Hahah, aisa lagta h m ignore kr raha hn jo k achi baat na h :)

Ye wali discussion bari purani chl rahi h 😂

!BBH
!PIZZA

Jb ghar m mehman ajai or apkii unse khuli bol chal na ho, to woh wala scenario chl raha h. "Or sunao or kia chl/ kese chl raha sb"

Beautiful view

Yeah everyone is strong in his own way 😉