Text:
Everyone has their own strengths. Never judge someone by what they can’t do. 🧠✨
#BelieveInYourself #BeYourself #LifeLessons #DifferentStrengths #Mindset #SelfWorth #PositiveMindset #Motivation #Inspiration #GrowthMindset
Text:
Everyone has their own strengths. Never judge someone by what they can’t do. 🧠✨
#BelieveInYourself #BeYourself #LifeLessons #DifferentStrengths #Mindset #SelfWorth #PositiveMindset #Motivation #Inspiration #GrowthMindset
Hota hain kai baar
Kuch log sunte hain, kuchh log samjte hain
and kuchh log bilkul ultaa sa hi.
Tune jo na kaha wo main sunta raha
Khamakha bewajah kwab gunta raha
Ha to sahe kaha sir ji apne , kafi baar log glat he samajh lete hai. Ese he sab cheeje kharab ho jate hai 😅.
!PIZZA
bus sab sahi ho jaaye aapke liye
aaap jivan main aage badho
unnati karo
ujjwal ho jao
yehi hamari prathnaa
yehi hamari subhkaamna ye
Have a great day sir ji.
Apke lea bhe prathna krunga 😁
Bht kamal baat 🙌🏼. Yahi p to equity beats equality.
Thanks bhai, have a great day 😁
Shukria brother, you too! Ab umeed h k m already nahin kaha hua h 😂
😅 thanks wese aaj ka din sahe tha over all ,
Umeed krta h k hamesha aisa raha
ha haa thanks bhai same to you
!PIZZA
Bhai mujhe acha nahin lagta comment parh k reply kia begair chorna. To shukria bht bht, or khush raho. Hahah, aisa lagta h m ignore kr raha hn jo k achi baat na h :)
Ye wali discussion bari purani chl rahi h 😂
!BBH
!PIZZA
Jb ghar m mehman ajai or apkii unse khuli bol chal na ho, to woh wala scenario chl raha h. "Or sunao or kia chl/ kese chl raha sb"
Beautiful view
Yeah everyone is strong in his own way 😉