З новим роком! #freewrite

З новим 2022 роком друзі!
Я радію, що можу привітати велику кількість людей в інтернеті. Усі люди на планеті Земля сьогодні святкують перехід в ще один рік. Тільки першими починають святкувати жителі з Сходу і аж до Заходу . Це залежить від часового поясу країни, в якій ви знаходитися. В Італії святкують вдома, також люди йдуть до центру міста. Опівночі будуть феєрверки. І всі люди вітають один одного.

received_1253105681855352.jpeg

Друзі, не забудьте загадати бажання поки годинник вибиває 12ту годину. Воно обов'язково збудеться. Новий рік- це по суті новий старт для будь чого. Ви можете почати нову справу, знайти нове кохання, по-новому подивитися на своє життя. В будь якому випадку, ви можете все змінити. Поки ви дихаєте, поки ви здорові, поки ви маєте дах над головою, руки, ноги, і голову на плечах. У вас завжди є більше ніж ви думаєте. У вас є любов ваших рідних і батьків. Бо є люди і діти, які ніколи не знали такої любові.

20211231_153213.jpg

Мої рідні донька Надя і внук Максим сьогодні зі мною зустрінуть новий 2022 рік. А завтра першого січня я проведу їх в аеропорт і вони полетять на літаку до Львова. Мені сумно про це думати, ці вісім днів дуже швидко пролетіли. Нам мабуть і місяця було б мало, щоб набутися разом. Але я сподіваюся, що в новому році буде полегшення з карантину, і мої рідні зможуть безперешкодно подорожувати в Італію, або куди захочуть.
Бо коли як не зараз!

20211231_145023.jpg

Усіх, усіх вітаю з новим роком!
Хай збуваються мрії!
Хай народяться діти у тих, хто чекає їх!
Хай знайдеться пара тим, хто шукає її,( чи його)
Хай буде моя країна в мирі і спокою!

Sort:  

Навзаєм! З Новим роком і вас:) Всім привіт 🌲🌲🌲

Щастя в новому 2022 році!

Веселого і щасливого Нового року!

Хай в новому році буде все радісно і щасливо!
Хай здійснюються всі мрії!

З Новим Роком! Нехай тепло рідних зігріває вас у році прийдешньому. Щастя вам і удачі!

І вас вітаю навзаєм!
Хай щастить вам у всьому!

Happy new year 2022 🎉🎉

Good luck with everything