Pyšnej kouč

in Česky!2 years ago (edited)

Je to bezmála 3/4 roku, co mám ofiko na starosti dvě party mladých atletů v BK Pardubice jako kondiční trenér (ročníky U11 a U14). Nevídám je pravda tak často, jak bych si představoval, ale ono zaplať pánbůh za to málo, co máme. Málo je totiž pořád víc, než nic. A to prosím neberte jako kritiku klubu. Je to obecnej stav mládežnickýho sportu v ČR. Navíc mám ze svý praxe pocit, že se to pomalu mění. Tak budu pro jednou optimista a troufnu si říct, že jsme na začátku a bude to už jen lepší!

IMG_20220502_194340.jpg
Vyhlášení

Každopádně ty dvě party měli teď o víkendu vyvrcholení sezóny. Zúčastnili se totiž Mistrovství ČR v Brandýse nad Labem (U11), respektive v Brně (U14). Což je turnaj, na kterým se pravidelně schází 8 nejlepším týmů sezóny. A tam samozřejmě Pardubáci nemůžou chybět. :)

A co víc, nemůžou chybět medaile! U11 přivezli bronz, U14 si dokonce zahráli finále a i přesto, že nestačili na neuvěřitelně fyzicky vyspělý Sokol Pražský, předvedli bojovnej výkon a nemají se za co stydět. Spíš naopak!

IMG_20220502_194254.jpg
Předzápasový soustředění před finále

Nechápejte mě špatně, já si tu nejdu připisovat zásluhy. Ty nakonec patří spíš hlavním trenérům a především pak samotným klukům, který ustáli tlak a předvedli to nejlepší, co uměli. Za což jim chci i takhle na dálku pogratulovat a zároveň vlastně i poděkovat. Museli totiž (někteří možná vůbec poprvé) dělat v sezóně i věci bez míčů a ne vždycky to (uznávám) byla zábava. Přesto se snažili a makali (většinou i bez remcání!). Doufám, že to pro ně byla alespoň taková z části taková škola, jako pro mě. Protože já se toho naučil víc, než jsem možná naplno v tuhle chvíli schopen popsat a pojmout.

Kluci, jsem na Vás hrdej. Pro mě jste dvakrát zlatý!

PS: Kdyby se někdo chtěl podívat na to, s jak ohromným výškovým deficitem se museli kluci z U14 celou sezónu potýkat, níž dávám záznamy z MČR. Občas to vypadá jako souboj chlapů proti dětem. Tak nevim co těm dětem v Pardubicích dáváme do jídla, že nerostou. :)

BŠ Tygři Praha vs BK Vividbooks Pardubice (červené dresy)
BK Vividbooks Pardubice vs NH Ostrava (bílé dresy)
Sokol Pražský vs BK Vividbooks Pardubice (červené dresy)

IMG-20220501-WA0008.jpg
Na závěr ještě jedna s head coachem

Sort:  

Gratulka kouči! O budoucnost Beksy je evidentně dobře postaráno :) Už se těším, až se "tví" odchovanci budou za pár let prohánět po ligových palubovkách :)

Nominace + Tipák na to!

@tipu curate

Díky!

Pár adeptů by tam imho bylo. Když vydržej... sky is the limit :)

Mimochodem zapni si to finále a podívej se na číslo 11 ze Sokola. Ten kluk už prej hraje za U17. O třídu jinde v týhle věkový kategorii...

Hezky!

Upřímně, mně i v tomhle věku (házenkář) bavilo dělat smysluplný věci bez míče. A celý tým vlastně taky. Patřili jsme k těm s lepšími výsledky, ale projevilo se to o rok dva později než v těchto kategoriích.

Jo já myslim, že jsme je s tím neotrávili :) Nakonec máme i spoustu her (a není to jen, aby něco hráli). Ten efekt je samo o dlouhodobý, konzistentní a progresivní práci. Zvlášť ty U11 (6-10 let) by z toho imho mohli kolem puberty profitovat úplně neuvěřitelně, když se to dobře uchopí. :)

Gratulace, palec hore !!

Děkujeme! :)

Gratulujem k úspechu :)

Děkujeme! Hlavně je to odměna pro kluky :)