You are viewing a single comment's thread from:

RE: TOP sportovní dokumenty

in Česky!3 years ago

Díky :)

Ten překladač no... Dostanu se k tomu někdy snad :D já jsem spíš línej to překontrolovat ještě se přiznám, abych ty největší nesmysly opravil. Navíc si sem tam vymyslim novotvar, takže úplně vidim, jak si zkmplikuju život :D ale mám to na seznamu věcí, který mám udělat > zlepšit angličtinu

To by mě mimochodem zajímalo, co si neviděl? Tipnul bych si ty fotbalový, ty běžecký a pak Meru a Pod Grepovníkem?

Sort:  

Jo, většinu těch běžeckých jsem neviděl a kupodivu třeba ani ty strongmany, přestože jsem teď tenhle obor docela sjížděl... Zato jsem nedávno shodou okolností viděl oba ty horolezecké. V každém sportu jde jít až na dřeň, když to prostě hrotíš a obětuješ tomu všechno ;) Když se to pak dobře filmově zpracuje, jsou to fakt pecky...