Medical symbols by specialization

in Česky!3 years ago

Dnes na mě z internetových hlubin vyskočilo tohle. A pobavilo mě to.
Musím se přiznat, že jsem obrázek sprostě uloupil. Snažil jsem se dohledat autora, ale neuspěl jsem. Pokud ho někdo znáte, napište mi. Rád ho doplním.

This is what jumped out at me from the depths of the Internet today. And it amused me.
I have to admit, I robbed the picture. I tried to find the author, but I failed. If anyone knows him, write to me. I'll be happy to add it.

medsymbols.jpg

Sort:  

Vtipné to je, ale do #cesky to tak úplně nepatří - přeci jen dáváme přednost obsahu vytvořenému než sdílenému odjinud. Hive je jako blog, pokud si něco zaslouží vlastní příspěvek na blogu, šup sem s tím. Pokud je to spíš na Tweet nebo status na Facebooku, asi je to málo.

Polepším se!

Neber si to špatně :) Jen se snažíme, aby nám to tady dělalo dobrou reklamu a lákalo další kreativce.

Právě naopak. Každou radu a pomoc pro nováčka vítám.