You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sportování v lockdownu

in Česky!3 years ago

Bydlím na vesnici, takže se mi do města jezdit nechtělo... Mám doma už dost koupených věcí, ale dříve jsem měl domácí bulharský pytel (duše z auta plněná pískem), gumu zavázanou na laně, bench-pressovou lavici z knížek (teď už ze dřeva) a předměty, které bych ani nepojmenoval. S trochou kreativity se toho dá vymyslet hodně :)

Sort:  

Tak to zní jako solidní fitness punk :D Fotečka by nebyla? :D

Lavici ze dřeva a jedno zařízení na cvičení zápěstí ještě mám, ostatní věci už buď vůbec nebo v koupeném provedení. Zkusím udělat fotku, výhledově. Asi to spojím s článkem :)

Asi tě ale nejvíc zaujala lavice z knížek, že? To jsem viděl u kamaráda, tak jsem si ji také tehdy udělal. Problém je, že tam není možné dát činku správně až na hrudník, protože se přitom narazí loktama na zem, takže jsme je pak oba rozebrali.

Ano, ta mě zaujala nejvíc a na její případnou fotku jsem byl nejvíc zvědavý :) Moc si to totiž neumím představit. Nemluvě o stabilitě/bezpečnosti, když by si tam někdo naložil třeba stopade :D

Tolik v kotoučích nemám doma ani teď. Tehdy nám bylo nějak 12-15, takže 150 by byl dost náročný počin.

Ovšem lavice z knížek je dost dobrý nápad! 😀 a koukám, že už jste ji tady i rozebrali 😀

Yap. Doporučuji použít ale opravdu jenom dekorační knížky. I menší váhy pomalu ničí vazbu. A musíš je nějakým provázkem svázat, aby ze sebe nepadaly :)