You are viewing a single comment's thread from:

RE: Budoucnost a cíl v kryptu? Pasivní příjem!

in Česky!4 years ago

Budování pasivního příjmu je to, na co se soustředím i já. Je to rozhodně velice zajímavý cíl. Nezávislost. To by se mi líbilo. S DeFi jsem trošku experimentoval a zkouším i nějaké krypto stakovat.

!BEER

Sort:  

To je fajn, jsem rád že je tu víc lidí podobně smýšlících. Já úplně neříkám, že nechci pracovat, jen mít volnou ruku v tom, co chci dělat a jak intenzivně, to je asi lepší než mít nůž na krku jestli stihnu termín, splním nějaký limit, nebo nebudu zrovna v odvětví které utrpí nějakou krizí (viz korona a cestovní průmysl, restaurace atd.).

To rozhodně. Bez práce by člověk zakrněl a unudil by se k smrti. Ale je rozdíl vidět ve své práci smysl a dělat pro dobrou věc.
Není nad to být vlastním pánem. To je vlastně i můj sen a cíl.