You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kuchyňská výzva (s omluvou na úvod)

in Česky!21 days ago

Urban legend. Oceňuji, že se vyhýbáš slovům city, town, město, která vzbuzují vášně. Také jsem si všiml, že vypisuješ zadání jen v češtině...
Tentokrát mám chuť se účastnit od samého začátku. I když hodlám soutěžit spíš originálností tématu než zpracováním...

Sort:  

Lednovou výzvu jsem se pokusil rozšířit do mezinárodního prostoru, ale neúspěšně. Tak jsem zůstal v Česku. Ostatně původním záměrem bylo rozvlnit český rybníček, bez větších ambicí.

Právě dnes jsem na jedné sociální síti četl jeden příspěvek (v angličtině), od cizince žijícího někde na jižní Moravě, který se z nějakých rodinných důvodů chce odstěhovat do západních Čech a ptal se, které tamní "city" je přátelské k cizincům. A že by se mu líbily Mariánské Lázně. Tak jsem si říkal, jestli mu nemám napsat, že třináctitisícové Mariánky nejsou snad ani town, natožpak city, a že jediné city v Česku je Praha, ale kdo jsem já, abych dělal chytrýho 😎

:)

V Plzni máme cizinců taky spoustu :⁠-⁠)