Naše cesta za dobrodružstvím

in Česky!3 years ago

Vstávám brzo ráno, rychle hážu do krosny poslední drobnosti a vyrážím vstříc novému dobrodružství. Jakmile nasadím krosnu, její váha mě stáhne dozadu a zavrávorám. Tak to bude ještě zajímavé.

Trošku zmožená nasedám do vlaku směr Olomouc, kde mě budou čekat kluci. Kluci, které jsem v životě neviděla. Konečně možná dokážu dostatečně ocenit sílu Facebooku. Ve středu jsem našla jejich příspěvek, kde k sobě hledali čtvrtého člena do své výpravy. To, že bych na týden jela někam do hor se skupinou neznámých lidí, jsem nikdy neudělala (když nepočítám tábor ve svých 10 letech, který jsem stejně celý probrečela) a na mou současnou situaci mi to přišlo jako dostatečný výstup z komfortní zóny. Jejich plán byl pro mě ale natolik atraktivní, že jsem vlastně nad ničím moc nepřemýšlela.

V Olomouci zjišťuju, že týpci jsou na první pohled docela fajn. Projíždíme republikou směrem Plzeň, stavujeme se na oběd a cestou stíháme zastavit i na západ slunce.

IMG_20210911_192059.jpg

Po nekonečné cestě, která trvala 15 hodin, se už vidíme v cíli, ale bohužel se kousek před Chamonix otáčíme kvůli nehodě před námi na cestě a zajíždíme na nejbližší parkoviště, kde si steleme u auta. Všude je tma, je slyšet jen hučení blízkého potoka.

IMG_20210911_223827.jpg

Ráno zjišťujeme, že na nás celou noc dohlížely tyto krásně zasněžené vrcholky hor.

IMG_20210912_073358.jpg

Sort:  

@tipu curate ;)

(včera už jsem měl vyčerpáno)

Hmm to zní jako začátek další strhující výpravné série by Lucie :D Nominuji do sobotní rubriky a těším se další díly :)

Haha, moc dekuju :-) je to tak, nedokazu totiz vyfiltrovat vsechny ty fotky :-) takze ty uz asi i vis, kolik ta serie bude mit dilu 😀

Mám lehké podezření :D

Tak se těším na další díly... ;)

Děkuju, už jsou v procesu ;)

Těším se na pokračování :-)

!BEER
!LUV

<><

<><

LUV

Connect

Trade


@loulou1987, you've been given LUV from @jjprac.

Check the LUV in your H-E wallet. (3/10)

Moc děkuju, brzo bude ;)

Dobrý adrenalin jet na takový trek s neznamými lidmi😮 Je to nějaká uzavřená skupina nebo takové ty horské seznamky (pokud to není tajné)?

Kdy jste cca vyrazili (kvůli počasí)?

Musím si tento Tvůj, teď už zdokumentovaný, trek podrobně projít😉

Mně to pořád všichni říkají, ale nějak mě nenapadlo, že by to mohl být problém. Doufala jsem, že kluci budou v pohodě a byli :) Našla jsem jejich veřejný příspěvek na FB v nějaké horské skupině/možná cestovatelské seznamce, už nevím přesně, a prostě jsem se přidala a klaplo to.

Vyráželi jsme 11.9., počasí bylo fajn, 2 dny jsme měli azuro, 2 dny pršelo a zbytek zase azuro, v noci bylo relativně teplo, záleží, jak vysoko jsme spali. Myslím, že tak kolem 10 stupňů bylo v údolí, 5 jsme možná mohli mít jednou ve 2500 m. Přes den to bylo většinou na tričko s dlouhým, když hodně zasvítilo, tak i s krátkým a kraťasy. Vždycky jsme se ale dost zahřáli do kopce. Měli jsme takové rychlejší tempo. Jinak kluci zjišťovali počasí v červnu a prý tam bylo ještě hodně sněhu po trase.

Kdybys chtěl s čímkoliv poradit, klidně se ptej ;)

Jj, kopce dokáží prohřát. Tak kdyby vám někdy chyběl člověk do party, víte, kde se můžete zeptat. Je fajn potkat podobně horsky naladěné lidi 🤔😁

Tak to je super, horomilci se vždycky hodí ;)

Díky za detailní popis😉