Pashupatinath pro #aroundtheworld#

in Česky!2 years ago

Ahoj,

@bucipuci, nedávno sis tady posteskl, že se ve tvé rubrice neobjevují fotky z Asie. A já jsem se konečně dostala k tomu, abych nějaké přidala. A asi to není má poslední fotka z těchto míst:)

Nezvykle přidávám jednu, na které není vidět ani krása hor, ani žádné azuro. Je tak nějak zvláštně pochmurná, přesně tak, jak byla pochmurná atmosféra tohoto místa.

Více popisu místa i atmosféry dodám ve zvláštním postu. Teď jen tolik:

Řeka Bágmatí v Pashupatinath, Káthmándú
IMG_20220417_174222.jpg

Sort:  

Při čtení toho nadpisu mě napadlo, jestli ti ta opička náhodou nepřeběhla po klávesnici :D Zvláštní místo, tajemně ponuré... Něco mi říká, že hlavní článek bude stát za to, tak jednoho Tipáka nedočkavě vyšlu už teď :D ;)

@tipu curate

Moc děkuju!

Z té opičky jsem měla upřímně hrůzu, byly docela nevyzpytatelné.

Opice v kempech, na parkovištích a tady ve městě zajímá jen co se dá ukradnout. Člověk musí pořád zavírat dveře od auta nebo bydlení a hlavně se nenechat pokousat nebo poškrábat. Toho bych se bál taky.

Trochu depresivní místo, ale i to do soutěže patří :-)
!LUV
za použití #aroundtheworld

@loulou1987, @bucipuci(4/5) sent you LUV. wallet | market | tools | discord | community | daily

⚠ The LUVbot will soon require that no other ! commands accompany it. Details here.

Jojo, přesně takhle jsem chtěla, aby ta fotka působila :) Děkuju za luv!

Congratulations @loulou1987! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You made more than 600 comments.
Your next target is to reach 700 comments.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - June 1st 2022
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Tahle fotka přesně vystihuje důvod proč tam nikdy nepojedu. Strašná špína, davy lidí úplně všude. Z hlediska parazitů a infekcí hrůza. Nemyslím jen Nepál ale Jihovýchodní Asii obecně. A to by mne ty zbytečky přírody moc zajímali.

Dekuju za komentar 😉 nikdy nerikej nikdy, treba po par mych postech zmenis nazor, neni to vse az tak cernobile. Nepal konkretne jsem si uplne zamilovala ❤