Dva objevy

in Česky!3 years ago (edited)

Před pár dny jsem tu postnul článek Dvoutýdenní výzva. A v souvislosti s plněním této výzvy jsem učinil dva objevy.

Ještě než o nich začnu psát, tak se jen krátce zmíním o tom, jak výzvu plním. Nepříliš dobře. Ale snažím se. Ukázalo se totiž, že ono to není až tak jednoduché a časově nenáročné, jak se zdálo. Takže jakž-takž plním, ale jeden den třeba vynechám a druhý den se to snažím dohnat.

A teď k těm objevům:

1. objev

Prvním objevem je Hyperion. Je to frontend, který mi umožňuje vyfiltrovat si seznam příspěvků na HIVE, filtrovaný podle různých parametrů (kategorie, autor, tagy...), přecházet šipkami mezi nimi a zobrazovat si je třeba v peakd. Takže když chci dát několik desítek follows nebo komentářů, můžu si vyfiltrovat jen to, co mě zajímá (nebo mohlo zajímat) a procházet tak napříč celým HIVEm.

image.png

Jednak to šetří čas při brouzdání, jednak mi to nabízí příspěvky s podobnou tématikou z různých komunit, takže to není až tak úplně monotématické a občas tak člověk najde i nějaký ten "diamant v uhláku".

2. objev

Druhý objev taky souvisí s plněním výzvy. Totiž už asi dvakrát nebo třikrát jsem narazil na úplné nováčky na HIVE, kteří publikují svůj druhý nebo třetí příspěvek a mají prázdné peněženky. A s prázdnou peněženkou se publikuje těžce. Tak když takového nějakého vidím, a mám pocit, že má třeba pěkné fotky, má potenciál sem něco hodnotného dávat, tak mu deleguju pár desítek HIVE Power, abych mu ulehčil vstup. Ostatně i já sám, když jsem tu začínal, jsem dostal nějakou tu delegaci, myslím že od @tazi, tak to zas posílám dál. Já tím bůhvíjak nezchudnu a jinému pomůžu.

vote_follow.png

Sort:  

Hyperion vypadá zajímavě !BEER

Na hyperion mrknu, díky.

Jinak nováčkům je v tomto směru dobré pomoci. Občas taky najdu někoho šikovného, kdo bojuje s RC. A opravdu stačí třeba 10 HP a pomůže mu to. Je dobré čas od času zkouknout, jak se jim daří a pokud jsou soběstační, nebo to zabalili, tak tu HP stáhnout a delegovat jinde.

Ten hyperion vypadá slibně. rozhodně stojí za prozkoumání.
!wine (uvidíme jestli funguje)

I like what you are doing!

Já jsem začínal ještě s delegací přímo od Stemmit. Ale po nějakém vylepšení blockchainu mi Steemy nestačily a také jsem od někoho v české komunitě dostal delegaci. Pomohlo to. Užitečné by bylo najít si něco, co mi spočítá, kolik Hive Power potřebuju, abych si omylem nevybral na prodej příliš moc.