Odposlechnuto

in Česky!3 years ago

Onehdy jsem psal článek o špendlíkách, kterým říkáme sralky :) A dneska jsem byl natrhat další kyblík. Ono to roste vedle cyklostezky, ale já to trhám jakoby z druhé strany. Vlastně ty sralkové keře jsou mezi mnou a cyklostezkou.
Takže když jsem trhal, neviděl jsem na cyklostezku a cyklisté a bruslaři zase neviděli mě. Ale i když jsem nic neviděl, velmi dobře jsem slyšel. A bylo zajímavé poslouchat ty útržky jedné či dvou vět, když ti cyklisté nebo inlajnisté jeli kolem.

  • (ženské hlasy) ...on má masérský salón. A dělá i erotiku. Akorát on to při tom strašně prožívá...

  • (mužský hlas) ...zastavte, zastavte. Hele, dívejte dívejte... (zvuk skateboardu - hrrk, hrrrk, škrrrrrrk, plesk...) ...kuapiči... jeďte...

  • (pravděpodobně matka dítěti:) no tak si zastav a natrhej si, co chceš. Ale ty žluté jsou ještě nezralé, tak ti bude blbě.

  • Manželský pár, který venčil psa ne na cyklostezce, ale na louce, takže šel kolem mě. Pán se naklonil k paní, a s pohledem na mě se něco tiše zeptal. Paní mu hlasitě a velmi autoritativně odpověděla: To je takový druh višní!
    No kdo jsem já, abych narušoval něčí autoritu?

Teď sedím u notebooku, píšu tenhle článek, pařák tiše bublá a vyrábí šťávu. Zaobírám se myšlenkou ji ještě trochu přisladit, slít do demižónu, přidat kvasinky a vyrobit víno. Ale když jsem si vygooglil recept, tak si říkám, že by to asi bylo moc složité a výsledek nejistý.

Sort:  
 3 years ago  

A někdy je lepší neslyšet...
!BEER

Občas se člověk dozví spousta zajímavostí, když vidí a není viděn. Nebo, když slyší a není slyšen.