You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beemengine - vzájemně se podporující spolek

in Česky!11 months ago (edited)

Díky tvému komentáři jsem zjistil, že to už pěkných pár měsíců mám neaktivní :) Ten přínos byl spíš kosmetický než finanční, měsíční předplatné je jeden hive, výnos odhaduju sotva jeden a půl. Sice ti to na článek nasolí dvacet pětadvacet upvotů (což vypadá na pohled dobře), ale jejich hodnota je nepatrná.

Sort:  

Nevím, jestli používáš...
http://droida.ch/hive/ Když tam dáš 1x denně odkaz na svůj článek, tak dostaneš taky asi 25 hlasů. O hodnotě asi 0,03 USD

Vím o tom, nepoužívám. Jsem na to líný :)

Já mám tenhle účet na testování všeho možného. Teď testuju Leothreads... Ale trochu to myslím i vážně. Kdo ví, co se mi z něj vyvrbí. Už víš, který jsem?

Jsi jediný koho znám, kdo píše "Ti" s velkým T 😁

Experiment !hivebits funkčnosti. Fungovat by to tady nemělo...

Success! You mined 1.0 HBIT on Wusang: Isle of Blaq. Sorry, but you didn't find a bonus treasure token today. Try again tomorrow...they're out there! | tools | wallet | discord | community | daily <><

Check for bonus treasure tokens by entering your username at an H-E explorer or take a look at your wallet.
Read about Hivebits (HBIT) or read the story of Wusang: Isle of Blaq.