You are viewing a single comment's thread from:

RE: Explore the beauty of the Czech Republic/Poznávej krásy České Republiky #1 Hustopeče

in Česky!2 months ago

Fotíš opravdu hezky. Vím, že tě teď láká postovat často a ukázat nám své nejlepší fotky, ale zkus si něco nechat i na později. Vystřílet si to nejlepší během prvních týdnů a měsíců, kdy nemáš ještě prakticky žádný fan base a tudíž tvé články moc lidí nevidí, je častá začátečnická chyba ;) I já ji samozřejmě udělal, byť jsem teda během svých prvních let na Hive žil v Karibiku, kde se pro pěknou fotku opravdu nemusí chodit daleko :) A když už padla zmínka o fan base, tak doporučuju si organického engagementu (v jakékoliv formě) od ostatních Hivers vážit, odepisovat jim na komentáře a číst i jejich články. Dost lidí tohle nedělá, jenom chrlí jeden post za druhým a pak si stěžují, že jim nepřibývají sledující a mají pod články mrtvo...

Sort:  

Já se zatím zkouším sžít s HIVE, tak proto jsem vydal víc článků během pár dnů než asi normálně budu... Díky za upozornění. Určitě si vytvořím systém, kdy bych chtěl nahrávat a uvidím dle času, jak to budu stíhat.. V zásobě toho mám opravdu spousty, toho se nebojím, ale určitě se bojím toho, že se mi nebude chtít psát, ztráta motivace a tak..

Ano, to se stává. Hodně lidí tu "přepálí start" a pak se postupně začnou tak nějak vytrácet... Udělat si v tom nějaký systém / plán a toho se pak držet je určitě dobrý nápad ;)