Witness update: v1.27.4 running

in Česky!last year

I was thinking about update of my witness node to the version 1.27.4 for last few days, but I would like to arrange it in the suitable time.
Unfortunately, my VPS went offline yesterday. The issue caused by the hardware failure on the hosting server. I had to solve it and if I had to do new configuration and replay of the node, there was a right time to make it on the new version. Thanks a lot to @privex support for quick swap my VPS to the different HW.

Posledních pár dní jsem přemýšlel, kdy bude nejvhodnější doba k aktualizaci svědkovského nodu na verzi 1.27.4. Ale to si může člověk plánovat co chce, že jo.
Včera se můj VPS odmlčel díky hardwarové poruše na hostujícím serveru. Bylo potřeba to vyřešit a tak správný čas pro update byl nuceně určen. Děkuji ještě jednou podpoře @privex za rychlé zprovoznění VPS na jiném HW.

image.png

image.png

I finished new configuration and syncing yesterday evening, but I did a mistake in public key, while I tried to update my witness. I realized it this morning, after another missed block. Quick look into the log and I could hit my head ;)

Ještě včera večer jsem dokončil novou konfiguraci a synchronizaci, ale udělal jsem chybu při "update witness". Zjistil jsem to až ráno po dalším missnutém (to je ale divné slovo, co?) bloku. Rychlý pohled do logu následován úderem do hlavy ;)

#74976660 - that is the block number from which my witness produces again. The version is 1.27.4.

#74976660 - číslo bloku, od kterého můj svědek opět produkuje nové bloky. Aktuální verze je 1.27.4.

image.png

image.png

I use hivefeed-js as price feed. Price feed is published in 60 minutes interval.

Jako price feed stále používám hivefeed-js, který je nastaven na interval 60 minut.

image.png

Thank you very much for your support and for building this amazing place called Hive !!

Velké díky za vaši podporu a za to, že budujete tohle úžasné místo zvané Hive !!

Sort:  
 last year  

Tyhle technické věci... My mu nerozumíme, ale My mu věříme! Ale opravdu bych Ti přál, aby Ti to svědkovství začalo zajímavě vynášet.

No, mám nějaké plá, co vy šlo dělat a podpořit #cesky. Ale uvidíme, co nám přinese čas.
Osobně, bez ohledu na svědectví, mám pocit, že bych na Hive zůstal i zadarmo. Prostě tohle není Facebook a jestli je to tím, že nás je tu pár... Prostě se mi tu líbí 😉

 last year  

Ne pro všechny plány se složí podmínky, aby se nakonec začaly realizovat a ne všechno, o co se člověk pokusí, vyjde. Ale taky mě to tady baví.

Dobrá práce :)

Neděkovat, je to moje "práce" 😉

Už jsem si několikrát říkal, že by se hodil záložní server... Ale na to ještě nedozrál čas. 😉

!LUV je to velmi důležitá práce.

Díky moc. A speciálně Tobě nejen za hlas, ale za podporu celého #cesky včelstva.