Sort:  

Úplně mimo téma, za což se omlouvám, ale zkoušel jsem napsat na Discordu a nepodařilo se mi s tebou spojit: Ty články, které sdílíš, jsou z hlediska tvé komunity i kvality postu super?

Proč se ptám - mám takovou gentlemanskou dohodu s architektonickou komunitou, že takhle sdílené články podpořím hodnotnějším hlasem a ušetřím si tak kurátorství něčeho, čemu příliš nerozumím. Vím, že můj hlas není tak lukrativní jako tvůj, ale myslím, že i tak mnoho lidí potěší :)

Ahoj. S natureobserver sdílím ne vše, asi by to nemělo cenu. To co dám do svého blogu má datum, lokalitu a fotku z které by se měl dát určit druh. Úmysl je aby to mělo nějakou reálnou cenu. Je to sice náhoda, ale občas se podaří vyfotit opravdu zajímavý druh.

Fajn, tak budu upvotovat to, co ty nasdílíš :) A mám vystaráno :)

Which is a nice picture and I love seeing monkeys like this.

Hi @birdwatcher,

It looks like you kept this picture for a long time, I see that the monkey's color is more faded than the monkeys in our area.

AH ... this one looks funny :)) good small photo, I hope you find more them :)

Cute little thieves.😁

YEs :)) and also very fast ones :))

Like lightning... and all of a sudden