That's all Folks!

in Polish HIVE3 years ago (edited)

That's all Folks! Nie mam czasu, ani siły tutaj siedzieć. Życzę wszystkim powodzenia i dużo szczęścia na Hive.

Thats-all-folks.jpg

Prawa autorskie dla znanej wytwórni filmowej.

Sort:  

oj tam, oj tam.
siedź.
pisz kiedy chcesz.
popilnuje Ci miejsca :)

Naprawdę nie mam siły. Wracam z roboty (bo tego pracą nazwać nie można) i jestem tak... jak koń po westernie. Jeszcze się dziwię, że nie fiknąłem jak ten duński piłkarz na Euro. Nie chce mi się, jestem przemęczony i mam dość. Muszę odpocząć. Ostatni post dałem chyba z miesiąc temu. Nawet czytać Waszych postów nie mam kiedy. 😟

Odchodzić nie odchodzę, ale zostaję duchem.

Polecam Ci ai.marketing, nic nie robisz a kasy jak lodu :)

Idź mi Pan z tym szprajem. ;) XD

Jak tam uważasz, ja już zarobiłem ponad 30 tys ;)

Hej no coś Ty, przecież nie potrzeba tu żadnej siły. Nikt nie zmusza do pisania :) zawsze możesz się ograniczyć do głosowania. A napisać jak najdzie Cię wena :)

Właśnie tak robię. Teraz tylko głosuję (przez bota głównie, czasem ręcznie).

A do pisania tekstów jednak trzeba mieć trochę sił. Jak jest człowiek zje... po całym dniu pracy fizycznej (popołudniowa "drzemka" do 20), całym człowiekiem "telepie", to nie chce się pisać.

To prawda i wcale się nie dziwię. Może jeszcze przyjdą dla Ciebie lepsze, luźniejsze czasy. Ja miałem 2-3 letnią przerwę :P

Skąd taka rezygnacja?

Życie, brak sił, przemęczenie, może kryzys wieku średniego, pogłębiająca się depresja i marazm.

No czyli proza dnia codziennego 🤪

Czemu do jasnej cholery jest monetyzacja? Zaznaczyłem odmowę zapłaty.

Musisz zadbać o siebie, robota to nie wszystko, osobiście przekonałem się sam na własnej skórze. Całymi dniami i nocami tyrałem przez 10 lat, bez urlopu ani odpoczynku. Wracałem czasami do domu, chwilę się przespałem, dałem ciuchy żonie do prania i znów do roboty. Zero czasu na nic. I co? Po 7 latach wylądowałem w szpitalu na serce, tam mnie naprawili, więc co tam znów zacząłem tyrać, po 10 latach pyk udar i koniec wszystkiego, świat nagle stanął w miejscu. I po co to wszystko było?
Dbaj o siebie, teraz przestrzegam każdego kto mówi że tyra i na nic nie ma czasu. Korzystaj z życia póki możesz. Pozdrowionka

Dziękuję, staram się. Te skur... wykończyły mojego ojca, ale ja się nie dam. Pracuję powoli i tyle, na ile pozwoli mi organizm, bo też nie chcę skończyć jak ten duński piłkarz na Euro 2020.
Pozdrawiam serdecznie.