You are viewing a single comment's thread from:

RE: That's all Folks!

in Polish HIVE3 years ago

Musisz zadbać o siebie, robota to nie wszystko, osobiście przekonałem się sam na własnej skórze. Całymi dniami i nocami tyrałem przez 10 lat, bez urlopu ani odpoczynku. Wracałem czasami do domu, chwilę się przespałem, dałem ciuchy żonie do prania i znów do roboty. Zero czasu na nic. I co? Po 7 latach wylądowałem w szpitalu na serce, tam mnie naprawili, więc co tam znów zacząłem tyrać, po 10 latach pyk udar i koniec wszystkiego, świat nagle stanął w miejscu. I po co to wszystko było?
Dbaj o siebie, teraz przestrzegam każdego kto mówi że tyra i na nic nie ma czasu. Korzystaj z życia póki możesz. Pozdrowionka

Sort:  

Dziękuję, staram się. Te skur... wykończyły mojego ojca, ale ja się nie dam. Pracuję powoli i tyle, na ile pozwoli mi organizm, bo też nie chcę skończyć jak ten duński piłkarz na Euro 2020.
Pozdrawiam serdecznie.