You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przemyślenia rosomaka odcinek 666

in Polish HIVE4 years ago (edited)

Oj Panie...
Na temat tych co tylko latają do kosciółka i przytakują co jegomość w sułtannie powie, a potem własnie plują na innych tylko dlatego, że jest inny, chleją i biją własne dzieci, to ja sie już nie wypowiem, bo mi sie nóż w kieszeni otwiera na myśl samą.
Smutne to... że ta wiara, która właśnie powinna nauczać o tolerancji i miłości wywołuje odwrotny skutek.

Tolerancja w Polsce nigdy nie istniała, będąc Polakiem, albo zostaje ci narzucone schematy, albo czujesz się emigrantem na ziemi polskiej.

👏

A panią co zostawiła psy na pastwę losu powinno się tak zamknąć w jakimś kojcu bez wody i jedzenia na pare dni.

Sort:  

Dzięki za komentarz :)
Dlatego ja się zastanawiam gdzie ja żyje, zło na lewo zło na prawo ciagle tylko podsycanie nawet tam gdzie powinno być dobro hmm czasy się zmieniły jesteśmy narodem „idealnym” który każdy uszczerbek eliminuje. Kiedyś widziałem ciekawa animacje o robotach i ludziach którzy to wybierali kto jest idealny a kto jest gruby lub nie pasuje eliminowali tak jest aktualnie tylko pod przykrywka walki No właśnie o co hmm.