You are viewing a single comment's thread from:

RE: HIVE blockchain jako Patronite/Patreon

in Polish HIVE3 years ago

...no właśnie, nawet mu się nie chce zrobić CTRL-C, CTRL-V, a jest też ciągle u mnie na liście. Pewnie chodzi mu o to, że te "przychody" są byt małe. Z drugiej strony wydaje mi się że namawianie ludzi do krypto jest postrzegane jako ryzykowne i nie wiele osób chce podejmować takie ryzyko wizerunkowe. Dlatego też napisałem pod koniec, że tak naprawdę to nie trzeba nic kupować. "Wystarczy być" w tych Social Media, resztę wyliczy sieć.

Sort:  

Pewnie chodzi mu o to, że te "przychody" są byt małe.

Paradoksalnie są one pewno porównywalne z YT (jak się nie sprzedaje na dołku). On ma prawie 2500 STEEM/SP i 2500 HIVE/HP + 120 SBD i 120 HBD, czyli ponad 3500 dolarów. Gdyby promował platformę (i nie mam tu na myśli naganiania na kupno tokenu), robił codziennie wspomniane przez Ciebie CTRL-C, CTRL-V i głosował na innych to miałby dużo więcej. Ale może nie potrzebuje dodatkowych pieniędzy. Z ciekawości zajrzałem na jego kanał i już nie marudzi w każdym filmie na demonetyzację...

namawianie ludzi do krypto jest postrzegane jako ryzykowne

Dlatego ja w rozmowach nie namawiam do krypto tylko do zdecentralizowanych mediów społecznościowych, które w dodatku pozwalają na monetyzację bez żadnych progów wejścia.

"Wystarczy być" w tych Social Media, resztę wyliczy sieć.

Otóż to.

a co na to Otoka, pytałeś?
Fajnie byłoby zobaczyć Ctrl-V z linkiem YT od Otoki.

Z Otoką to w sumie tylko raz w życiu rozmawiałem odpowiadając mu na pytanie czy może skorzystać z mojej muzyki…