Mapa na suficie?

in Polish HIVE4 years ago

IMG_4961.jpg

I znów połowę dnia przesiedziałem "na robotach" w KBK. Razem z Wojtkiem Kartografem kontynuowaliśmy przyklejanie ogromnej mapy do ściany. Skala jest taka, że nawet Biskupią widać. Pisałem o tym wczoraj, dziś załączam dowód. Ktoś potrafi zlokalizować? Niestety zadanie okazało się być dużo trudniejsze niż sądziłem i jest sporo fałd. Wynikają one głównie z faktu, że mapa jest klejona i raczej nie dało się ich uniknąć. Miało być jak najlepiej a wyszło jak zawsze...

Swoją drogą w komentarzu do wczorajszego posta @jacekw wrzucił komentarz o "mapie na suficie" i nie ukrywam, że jest to całkiem słuszna koncepcja. Przy kolejnej okazji odpalę rzutnik i sprawdzę czy dałoby się wrzucić na sufit jakiś kontur przynajmniej. Swoją drogą w KBK jest kilka innych map. Np. mapa Śląska, o której już kiedyś pisałem, niemiecka mapa Sandomierza i okolic z 1940 lub szkolna mapa PRL. W sumie też można je gdzieś powiesić.

Sort:  

Początkowo ta "mapa na suficie' to miał być żart, ale po chwili się zorientowałem, że to przecież całkiem ciekawy pomysł. Sam bym sobie taką sprawił, np nad łóżkiem ;-)

Ja potrafię 😁, jest całkiem ładnie widoczna.

Btw. Maluchy dziś zobaczyły taką sama grę/zabawkę jak u Ciebie i wspominały jak fajnie było u kolegi wujka 😉