Podaruj swoje dane.

in Polish HIVElast year

Kilka tygodni temu wyraziłem zgodę na udostępnienie swoich zanonimizowanych danych medycznych do celów badawczych. Niedostateczna ilość danych jest głównym bottleneckiem współczesnej medycyny. Nie brak pieniędzy, nie brak mocy obliczeniowej, nie brak lekarzy i naukowców, ale brak danych - to jest największy problem (nie są to puste frazesy, przykładowo kilka tygodni temu słuchałem seminarium organizowanego przez instytucję HPC/BigData w którym naukowiec zajmujący się zastosowaniem Sztucznej Inteligencji w weterynarii, jedna z pierwszych rzeczy jakie powiedział: "najbardziej ogranicza nas zbyt mała ilość danych").

Od miesięcy śledzę startup Data Lake i bardzo mu kibicuję, z resztą sam jestem posiadaczem tokenów LAKE.

 "12.PNG"

Przed chwilą zrobiłem procedurę zgody na dane także mojemu tacie (niestety moja mama nie pamięta loginu do swojej bankowości internetowej, ale kiedyś sam przejrzę jej dokumenty i go znajdę).

Wejdźcie na podarujdane.pl i też udostępnijcie swoje dane. Pomaganie nigdy nie było łatwiejsze, cały proces zajmuje 2-3 minuty. A wkrótce dostaniecie też za to tokeny LAKE na blockchainie Ethereum/Polygon. Żadnemu innemu projektowi krypto nigdy wcześniej nie kibicowałem mocniej.

Tutaj link do strony startupu Data Lake: https://data-lake.co/

Liczę na Was!

W razie jakichkolwiek pytań piszcie w komentarzu - śledzę projekt od dawna i pewnie na wiele pytań będę w stanie odpowiedzieć. Albo wbijcie na miły Telegram i odpowie Wam ktoś z Teamu.

#honorowydawcadanych
#honorowedawstwodanych
#datahero
#datashero
#dawcadanych
#podarujdane