Sort:  

Moim zdaniem ten post wyszedł Ci doskonale :) Pozdrawiam :)

W zasadzie "ciekawe życie", którym chyba mogę się pochwalić, że prowadzę wcale nie jest jakoś za specjalne w praktyce.
To coś jak ta chińska klątwa "obyś żył w ciekawych czasach"

I jak, uruchomił Pan Sidock@Home?

utknąłem, bo nie rozumiem co mam dalej zrobić
2021-09-10 16_59_49-Znajdź drużynę – Brave.jpg

Na górze masz Narzędzia. Wybierz tam "Dodaj Projekt". Wybierz projekt który chcesz z listy po lewo i kliknij "Dodaj projekt" (upewnij się że ten projekt działa na Twoim systemie operacyjnym, systemy są widoczne tam). Potem utwórz konto na stronie tego projektu, wpisz dane konta w BOINC, kliknij Dalej i powinno być ok. Chyba że chcesz zarabiać kryptowalutę Gridcoin, wtedy będzie to tylko trochę bardziej złożone.

Na koniec polecam też kliknąć Widok i wybrać Widok zaawansowany.

Edit: Widzę że w widoku uproszczonym (tym co na screenie) "Dodaj Projekt" jest nawet na stronie głównej,

Ja zanim napisałem, to wcześniej to trochę jeszcze przeklikałem na pałę. niby nic nie zaskoczyło i wtedy dopiero napisałem. ale tak to zostawiłem i chyba samo zaczęło po jakimś czasie liczyć.
2021-09-11 00_46_23-BOINC Manager.jpg
teraz wróciłem do domu odpaliłem i chyba kontynuuje?

No to super.

jeszcze zapytam czy nie ma tam jakiejś opcji na ograniczenie mocy? bo trochę przeszkadza mi lag gdy odpalam coś na przykład film na YT

Manually curated by EwkaW from the @qurator Team. Keep up the good work!