You are viewing a single comment's thread from:

RE: Szczepionka Valneva dopuszczona - mniej kontrowersyjnej chyba długo nie będzie.

in Polish HIVE3 years ago

"a większość sceptyków działa na zasadzie: "szczepionki są nieobowiązkowe więc ja się nie zaszczepię tylko po to żeby pokazać jaki wolny jestem, bo nie zrobię tego co większość tylko decyduję sam o swoim życiu; ale będę mówił że szczepionka jest nieprzetestowana i szkodliwa żeby sprawiać wrażenie mądrzejszego choć sam nie spędziłem 10 minut na zwiększaniu swojej wiedzy w tym zakresie ale nie muszę bo inni to zrobili i ja tylko za nimi powtarzam"

Zrobiłeś jakieś badania w tym temacie czy to jest teza stworzona w 10 minut? ;-)

Sort:  

Ani jedno ani drugie. Nie robiłem badań, ale wysnułem taką empiryczno-heurystyczną tezę na podstawie obserwacji z ostatnich 12 miesięcy (szczepienia zaczęły się w grudniu zeszłego roku). Okej, po raz kolejny źle się wyraziłem - tacy ludzie przeważają w małym kawałku świata który ja widzę, ludzie z którymi miałem przez ten rok styczność IRL albo których komentarze czytam w Internecie stanowią bardzo niewielki odsetek całej populacji. Z mojego punktu widzenia tak to wygląda.