Левандівське озеро через пів життя EN/ Ua #freewrite

in SaturdayMemories3 years ago (edited)

Привіт усім.
Я вперше за багато років прийшла на Левандівське озеро. Мені було цікаво - яке воно сьогодні? Хоча знаходиться озеро в сусідньому районі, а я чомусь люблю проводити час ближче біля дому. Якось саме сьогодні зійшлися зірки! Я приїхала на репетицію хору в церкву Покрови, і згадала, що поряд має бути ця водойма. Як виявилось, нас розділяли всього кілька хвилин їзди на автомобілі.

Hello everyone's!
For the first time in many years, I came to Lewandowska Lake in Lviv. I was curious. What is today? The lake is in the neighboring area. And for some reason I like to spend time closer to home. Somehow just today the stars came together! I came to the choir rehearsal at the church. Then I remembered that this lake was nearby. As it turned out, we drive only a few minutes by car.

20210403_022747.jpg

Озеро будо надзвичайно спокійним. В ньому плавали дві качечки. Тихо, що навіть людей, було майже не чути. А їх було багато. Хтось гуляв сам, хтось з песиком, мамочка з коляскою, молодь щось емоційно обговорюючи. Але мене накривало тишею і спокоєм цього місця.

The lake will be extremely calm. Two ducks were swimming in it. It was quiet that even people could hardly be heard. And there were many of them. Someone was walking alone, someone with a dog, mom with a stroller, young people discussing something emotionally. But I was covered with peace and quiet of this place.

20210402_183504.jpg

Вдалині чоловіки ловили рибу, поряд на дитячому майданчику бігали діти. Максим одразу побіг на дитячий майданчик. Він нарешті навчився сам розкачуватися на гойдалці, і всіляко укріплював це вміння. На усіх гойдалках, які нам виднілися на шляху. Так і сьогодні, Макс швидко виліз на гойдалку і залишив мене у спогадах.

In the distance, men were fishing, children were running around on the playground. Maxim immediately ran to the playground. He finally learned to swing on a swing himself, and strengthened this skill in every way. On all the swings we saw on the way. So today, Max quickly climbed on the swing and left me with memories.

20210402_183708.jpg

20210403_022640.jpg

А згадувати було що.
Тоді в 1999 році я вперше проводила літо вдома, у Львові. Всі попередні літечка були в бабусі в селі. А в цьому році я закінчила 9 клас і поступала у навчальний заклад. Екзамени, підготовка до них, очікування результатів - все це зайняло ціле літо. Це було для мене, наче крок у "доросле життя". Перший справжній поцілунок, перше розуміння, що подобаюся хлопцям, газована солодка вода, морозиво....
Повний відрив.

And there was something to remember.
Then, in 1999, I spent the summer at home in Lviv for the first time. All previous vacations were with my grandmother in the village. And this year I finished 9th grade and entered a higher educational institution. Exams, preparation for them, waiting for results - all this took a whole summer. It was like a step into "adult life" for me. The first real kiss, the first understanding that the guys like, carbonated sweet water, ice cream ....
Full lead.

20210403_022653.jpg

20210403_022928.jpg

В перерві між підготовкою до екзаменів я з своїми подругами Христиною і Уляною йшли на озеро плавати і засмагати. Ми впевнено крокували наспівуючи тодішні попсові пісеньки. Найшвидший перехід до Левандівського Озера був через колії залізничного вокзалу. Потім трохи пройти і все - ми на місці.

In the break between preparing for the exams, my friends Christina and Ulyana and I went to the lake to swim and sunbathe. We walked confidently singing the then pop songs. The fastest way to Lake Lewandowski was through the tracks of the railway station. Then go a little and everything - we're in place.

20210403_022830.jpg

Це було дуже веселе літо! Я вже не памятаю усіх подробиць, але знаю, що купалися ми досхочу. Вода мала специфічний запах. Ніби застояна, і купальники таким пахли, але ми щодень приходили і плавали, і занурювалися, і стрибали.

It was a very fun summer! I no longer remember all the details, but I know that we swam to our heart's content. The water had a specific smell. It seemed to be stagnant, and the swimsuits smelled like that. But we came every day and swam, and dived, and jumped.

20210403_022805.jpg

Я тоді тут загубила свій срібний хрестик.
Цікаво, чи ще хтось купається в ньому? На вигляд воно таке синє. Але придивившись ближче, видніється сміття, кульки, бляшанки. Хоча смітники поряд і територія дуже облагороджена, чиста.

I then lost my silver cross here.
I wonder if anyone else bathes in it? In appearance it is blue. But when you look closer, you can see garbage, balls, cans. Trash along ennobled, and the area is very clean.

20210403_022914.jpg

20210403_022718.jpg

Зі спогадів мене повернуло слово "мама". Мій Максим нарешті набігався і підійшов до мене, і ми зробили ще кілька фото один одному. Трохи промерзли, зимна цього року весна, та й вітер тут досить сильний. Тому швидко повернулися до автомобіля і рушили додому.
Я думаю, що для прогулянки це місце чудове. Відпочинок на природі, посеред міста. В спекотні дні, мабуть з озера віє прохолодою.
А от для купання навряд чи це озеро придатне.

The word "mother" brought me back from my memories. My Maxim finally approached me, and we took a few more photos of each other. It's a bit frozen, it's a cold spring this year, and the wind here is quite strong. So we quickly returned to the car and headed home.
I think this place is great for a walk. Camping in the middle of the city. On hot days, apparently from the lake blows coolness.
But this lake is hardly suitable for swimming.

20210402_185012.jpg

20210402_185156.jpg

Дякую, що читаєте!
Побачимося в наступних моїх дописах.

Thank you for reading!
See you in my next posts.

Приєднуйтеся до спільноти #saturdaymemories, заснованій @olga.maslievich

Sort:  

Ого, цікава історія. Я вперше побачила це озеро, коли почала працювати на Левандівці:) А ще там на березі є гарний ресторан, де ми іноді святкували зі співаками. Можливо і цього року туди підемо, як не буде лох-дауну:((((

Там справді гарна місцевість.
Я також хочу з вами святкувати ))))

Дякую за цікаву історію, @nadin-zakrevska :), і за участь в #saturdaymemories.
Твої спогади нагадали мені весілля моно сина, яке було в цьому ресторані на березі Левандівського озера. До речі, там купаються "моржі" - івановці :)

Дякую вам.
А сьогодні якраз погода для "моржів". Я з Максимом приїду на озеро, коли трохи потеплішає