You are viewing a single comment's thread from:

RE: Modern Sanat Kalesi; Istanbul Modern, Trliste Gezi Yarışması / Fortress of Modern Art; Istanbul Modern, Trliste Travel Prompt (Tr-Eng)

in Trliste7 months ago

O kadar çok eseri kısmak zorunda kaldım ki anlatamam. Sadece highlight olabilecekleri eklemeye çalıştım fakat daha onlarcası vardı.

Teşekkür ederim 😁

Bence modern veya başka bir sıfat eklemeden sanatın en güzel özelliklerinden birisi "kendimce" kısmı. Ben de aynısını yapmaya çalışıyorum tıpkı senin gibi, ne kadar başarılıyım o tartışılır elbet. Bir de tabii beynim ve benim düşündüğüm şeyleri ayrı ayrı yazmaya kalkışırsam eğer Odyssey'in uzunluğu yazdıklarımın yanında halt eder 😂

Aslında biraz yeni nesil kulaklıkları "noise cancellation" özelliğini andıran bir ses vardı desem yanlış olmaz herhalde.

Uğradığın için teşekkür ederim. Ve aynı şekilde ben de sana başarılar dilerim (ki gerek yokmuş gibi de duruyor 🤣)